English

زمان برگزاری مراسم توپ طلا ۲۰۱۸ مشخص شد/ کدام بازیکن شانس کسب توپ طلا را دارد؟

مراسم اهدای توپ طلا فوتبال جهان امشب توسط مجله فرانس فوتبال در کنار برج ایفل پاریس برگزار می‌شود.

زمان برگزاری مراسم توپ طلا 2018 مشخص شد/ کدام بازیکن شانس کسب توپ طلا را دارد؟

به گزارش خبرگزاری موج، امشب مراسم اهدای توپ طلا فوتبال جهان در فرانسه برگزار می‌شود و فوتبال دوستان منتظر هستند تا تماشا کنند که آیا لوکا مودریچ و یا دیگر ستارگان می‌توانند رکورد ۱۰ ساله رونالدو و مسی را بشکنند یا خیر؟

این مراسم توسط مجله فرانس فوتبال در کنار برج ایفل پاریس برگزار می‌شود و بیشتر کشور‌ها این مراسم را پوشش می‌دهند و برنده‌ها نیز با رای روزنامه نگاران و فرانس فوتبال انتخاب می‌شوند.

سرخیو آگوئرو، آلیسون بکر، گرت بیل، کریم بنزما، ادینسون کاوانی، تیبو کورتوا، کریستیانو رونالدو، کوین دی بروین، روبرتو فرمینو، دیگو گودین، آنتوان گریزمان، ادن هازار، ایسکو، هری کین، انگولو کانته، هوگو لوریس، مارکو مانزوکیج، سادیو مانه، مارسلو، کیلیان امباپه، لیونل مسی، لوکا مودریچ، نیمار جونیور داسیلوا، یان اوبلاک، پل پوگبا، ایوان راکیتیچ، سرخیو راموس، محمد صلاح، لوئیس سوارز و رافائل واران، از نامزد‌های کسب این عنوان هستند و شانس مودریچ، ستاره رئال مادرید از همه بیشتر است.

البته به جز اهدا توپ طلا فوتبالیست‌های مرد، قرار است جایزه توپ طلای بانوان و بهترین فوتبالیست زیر ۲۱ سال هم اهدا شود که در بخش بانوان ۱۵ نامزد حضور دارند که بیشتر این بازیکنان از لیون فرانسه هستند.

در بخش کوپا نیز که به بهترین فوتبالیست زیر ۲۱ سال جهان تعلق می‌گیرد، ۱۰ بازیکن حضور دارند که یک بازیکن ژاپنی به نام ریتسو دوآن در آن حضور دارد، اما شانس اصلی برای کسب این عنوان کیلیان امباپه فرانسوی است. البته طبق اعلام اسکای ایتالیا، کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان در این مراسم غایب هستند.

مراسم امشب (دوشنبه) از ساعت 23:15 آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه