English

آخرین تورنمنت تیم ملی با پیراهن آدیداس؟!

با توجه به حواشی بوجود آمده پیرامون تیم ملی و قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال به نظر می رسد این مربی پس از جام ملت های آسیا 2019 از تیم ملی جدا شود و با جدایی این مربی احتمالا این تورنمنت آخرین تورنمنت ایران با پیراهن آدیداس خواهد بود.

آخرین تورنمنت تیم ملی با پیراهن آدیداس؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج، فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آدیداس قراردادی یک ساله بسته بود که با توجه به مشکلاتی که از سوی این شرکت آلمانی بوجود آمد، باعث شد صحبت هایی در خصوص فسخ قرارداد فدراسیون با این شرکت به وجود آید که با میانجیگری کادر فنی تیم ملی فوتبال این صحبت ها به شایعه تبدیل شد.

بر این اساس رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال صبح امروز اعلام کرد تیم ملی فوتبال ایران به طور قطعی با پیراهن آدیداس در جام ملت ها شرکت می کند.

پیراهن تیم ملی آدیداس

با توجه به اتفاقات اخیر فوتبال ایران و حواشی بوجود آمده پیرامون تیم ملی و قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران به نظر می رسد این مربی پس از جام ملت های آسیا 2019 از تیم ملی فوتبال ایران جدا شود و با جدایی این مربی احتمالا این تورنمنت آخرین تورنمنت ایران با پیراهن آدیداس خواهد بود.

گفتنی است؛ جام ملت های آسیا 2019 امارات از دی ماه 1397 در دوبی آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران در گروه D با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است.

تیم ملی فوتبال ایران تلاش می کند تا بتواند پس از 43 سال و قهرمانی در سال 1976، برای چهارمین بار با هدایت کارلوس کی روش به قهرمانی در جام ملت های آسیا برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه