English

آلگری:

بازیکنان برای پیروز شدن جنگندگی و تلاش زیادی نشان دادند

سرمربی یوونتوس گفت: بسیار منظم و با برنامه بازی کردیم و بازیکنان برای پیروز شدن در دیدار مقابل والنسیا جنگندگی و تلاش زیادی از خود نشان دادند.

بازیکنان برای پیروز شدن جنگندگی و تلاش زیادی نشان دادند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد با یک گل به پیروزی برسد تا با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی، گفت: والنسیا نشان داد که چرا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد. گل زدن به این تیم اصلا آسان نیست. والنسیا با چهار بازیکن حمله می‌کند و شش بازیکن در خط میانی داشت. برای پیدا کردن فضا برابر این تیم حسابی اذیت شدیم و به دردسر افتادیم.

سرمربی یووه در ادامه‌ به عملکرد بازیکنانش اشاره کرد و گفت‌: بسیار منظم و با برنامه بازی کردیم و بازیکنان برای پیروز شدن در این دیدار جنگندگی و تلاش زیادی از خود نشان دادند. ساندرو احساس درد داشت و تعویض او بهتر بود. در مقایسه با دیگر تیم‌های اسپانیایی باید این را بگویم که والنسیا تاکتیکی تر بازی می‌کند. آنها به ندرت به ما فرصت دادند و این تیم شبیه به اتلتیکو مادرید بازی می‌کند.

آلگری در پایان اضافه کرد: ضد حمله زدن به والنسیا با این سبک بازی بسیار سخت است. بازی امشب ما بسیار متفاوت با دیدار برابر منچستریونایتد بود. در آن دیدار ما احساس راحتی داشتیم و کلا کنترل توپ و میدان در اختیار ما بود. بهره‌برداری مهم کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه