English

نتایج دیدارهای لیگ بسکتبال آمریکا/ شب تلخ برای جنگجویان در NBA

شب گذشته رقابت های لیگ بسکتبال آمریکا در حالی برگزار شد که دالاس موریکس توانست با درخشش لوکانچیچ، گلدن استیت را شکست دهد.

نتایج دیدارهای لیگ بسکتبال آمریکا/ شب تلخ برای جنگجویان در NBA

به گزارش خبر گزاری موج، در رقابت‌های لیگ لیگ بسکتبال آمریکا، تیم شارلوت هورنتس در خانه مغلوب میهمان خود فیلادلفیا سونتی سیکسرز شد.

جیمی باتلر در سومین بازی که برای فیلادلفیا بازی می کرد ۱۵ امتیاز کسب کرد و بازی بزرگ او در وقت اضافه باعث پیروزی فیلادلفیا شد جایی که پانزده ثانیه به پایان وقت اضافه زمان بود و دو تیم در امتیاز ۱۱۹ مساوی و نوبت حمله با شارلوت بود که جیمی باتلر به زیبایی شوت کمبا واکر را بلاک کرد و بلافاصله ریباند توپ را نیز انجام داد و در حالی که فقط ۰.۳ ثانیه زمان باقی بود با یک شوت سه امتیازی، سومین پیروزی فیلادلفیا مقابل شارلوت در این فصل را رقم زد.

جوئل امبید بازی را با ۳۳ امتیاز و ۱۱ ریباند به پایان برد تا بازی های خوب خود مقابل شارلوت در این فصل را کامل کند. امبید در بازی اول ۴۲ امتیاز و ۱۸ ریباند و در بازی دوم ۲۷ امتیاز و ۱۵ ریباند مقابل شارلوت کسب کرده بود. بن سیمونز ۲۳ امتیاز و ۱۱ ریباند و ۹ پاس منجر به گل و جی جی ردیک هم ۲۳ امتیاز برای فیلادلفیا کسب کردند تا یازدهمین پیروزی این فصل خود را جشن بگیرند.

اما برای شارلوت ستاره این تیم کمبا واکر از لحاظ آمار فردی شب عالی را پشت سر گذاشت. کمبا در این بازی موفق شد ۶۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ شوت سه امتیازی کسب کند و رکورد بیش ترین امتیاز کسب شده در یک بازی در این فصل را به نام خود کند. رکورد قبلی در اختیار کلی تامپسون بود که تاریخ ۲۹ اکتبر ۵۲ امتیاز مقابل شیکاگو بولز کسب کرده بود. کمبا در بازی پنجشنبه شب مقابل کلیولند کاوالیرز که با باخت شارلوت همراه شد، فقط ۷ امتیاز کسب کرده بود این یعنی ۵۳ امتیاز بهبود عمکرد امتیاز گیری از بازی قبلی تا این بازی. هر چند کمبا بعد از بازی به شدت از شکست تیمش ناراحت بود.

لری جانسون، آلونزو مورنینگ، گلن رایس، موگسی بوگز ( تایرون کورتیس )، دل کری اسطوره های باشگاه شارلوت هورنتس برای جشن گرفتن سی‌امین  سالگرد باشگاه شارلوت در سالن حضور داشتند. همچنین کمبا واکر کسی که بیشترین امتیاز را در تاریخ باشگاه شارلوت کسب کرده نیز در مراسم حضور داشت.

در دیگر بازی مهم تیم دالاس ماوریکس در خانه در سالن آمریکن ایر لاین آرنا موفق شد با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۹ گلدن استیت واریرز را شکست دهد.

لوکا دونچیچ اسلوونیایی بازیکن ۱۹ ساله و سال اولی دالاس که با رئال مادرید قهرمانی لیگ اروپا در سال ۲۰۱۸ را به دست آورده بود در اواخر کوارتر چهارم با پرتاب دو امتیازی در ۱ دقیقه و ۱۰ ثانیه تا پایان و دو پرتاب پنالتی موفق در ۷ ثانیه مانده به پایان بازی باعث پیروزی تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی شد و هفته بد تیم گلدن استیت را تکمیل کرد. برای دالاس لوکا دونچیچ ۲۴ امتیاز و هریسون بارنز ۲۳ امتیاز کسب کردند تا دومین پیروزی دالاس از نوزده تقابل اخیر با گلدن استیت ثبت شود. پیروزی قبلی دالاس مقابل گلدن استیت در تاربخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۵ به دست آمده بود.

برای تیم گلدن استیت کوین دورانت ۳۲ امتیاز کسب کرد ولی در کوارتر چهارم فقط ۳ امتیاز از ۷ اقدام خود را وارد سبد کرد و کلی تامپسون ۲۲ امتیاز کسب کردند. در دقایق پایانی بازی در کوارتر چهارم دورنت دو شوت و تامپسون یک شوت خود را از دست دادند که هر کدام از این پرتاب ها می توانست بازی را به تساوی بکشاند. گلدن استیت بدون ستاره های مصدوم  خود استفن کری و درموند گرین بازی کرد و برای بار چهارم در شش دیدار اخیر خود شکست خورد.

گلدن‌استیت همچنان برای ریکاوری روحی بازیکنان تیم بعد از درگیری دورانت و گرین تلاش می کند. دو بازیکن جوان، کوئین کاک و دمین لی که قراداد دوطرفه با گلدن‌استیت امضا کردند (در قرارداد دو طرفه بازیکن بعد از اتمام کار در NBA یا با نظر باشگاه به جی لیگ منتقل می شود) پتانسیل خوبی از روی نیمکت به تیم انتقال دادند. کوئین کاک ۱۵ امتیاز و دمین لی ۱۳ امتیاز کسب کردند. دمین لی در نیمه اول بازی ۱۱ امتیاز کسب کرد که برابر بود با مجموع امتیازاتی که لی در بیست و چهار دقیقه بازی در این فصل برای گلدن کسب کرده بود.

در یکی دیگر از بازی های شب گذشته تیم اورلاندو مجیک در خانه در سالن آموی سنتر موفق شد میهمان خود لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۱۷ شکست دهد.

برای اورلاندو نیکولا وچویچ ۳۶ امتیاز و ۱۳ ریباند کسب کرد که ۸ امتیاز متوالی که او در کوارتر چهارم کسب کرد باعث پیروزی تیمش و پایان دادن به چهار پیروزی متوالی لیکرز شد. وچویچ ۱۵ پرتاب موفق از ۲۳ اقدام داشت که ۱۰ پرتاب موفق از ۱۴ اقدام خود را در نیمه دوم کسب کرد. دی جی آگوستین ۲۲ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل، ایوان فورنیر ۱۵ امتیاز، ترنس راس ۱۳ امتیاز و آرون گوردون ۱۲ امتیاز برای اورلاندو کسب کردند تا تعداد پیروزی و شکست های اورلاندو در عدد هشت مساوی شود.

برای لیکرز لبران جیمز که کل کوارتر چهارم را از روی نیمکت دنبال کرد ۲۲ امتیاز، لنس استفنسون ۱۹ امتیاز و برندون اینگرام ۱۷ کسب کردند. لبران در طول چهار پیروزی متوالی اخیر لیکرز میانگین ۲۹.۸ امتیاز و ۵۵.۱ درصد پرتاب موفق داشت ولی مقابل اورلاندو کمکی به لیکرز نکرد.

روجون روندو به خاطر عمل جراحی روی استخوان شکسته دست راستش  حداقل چهار الی پنج هفته از همراهی تیمش محروم خواهد بود. روندو در این فصل دو مسابقه را از اول در ترکیب لیکرز بازی کرد. بعد از پایان وقتی از لبرون جیمز در مورد احتمال پیوستن کارملو آنتونی به لیکرز سوال شد او از پاسخ دادن امتناع کرد و گفت : " اگر بخواهم صادقانه بگویم، من هیچ نظری ندارم. این سوالی نیست که من به آن جواب بدم. "

در تیم اورلاندو جاناتان آیزاک عملکرد دفاعی عالی داشت و موفق شد در نیمه اول چهار بار مهاجمین حریف را بلاک کند از جمله دو بار بلاک کردن لبران جیمز. آیزاک با ۷ امتیاز و ۵ بلاک شات بازی را به اتمام رساند.

نتایج سایر دیدارهای امروز 

لس آنجلس کلیپرز ۱۲۷ – بروکلین نتس ۱۱۹

آتلانتا هاوکس ۸۹ – ایندیانا پیسرز ۹۷

دنور ناگتس ۱۱۵ – نیواورلینز پلیکانز ۱۲۵

یوتا جاز ۹۸ – بوستون سلتیک ۸۶

ساکرامنتو کینگ ۱۱۲ – هیوستون راکتس ۱۳۲

تورنتو رپترز ۱۲۲ – شیکاگو بولز ۸۳

اوکلاهاما سیتی تاندر ۱۱۰ – فینیکس سانز ۱۰۰

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه