English

تکذیب مشارکت ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/مشارکت ایران نیازمند موافقت فیفا است

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ضمن انتقاد از خبرگزاری فرانسه اخبار منتشر شده درباره مشارکت ایران در جام جهانی 2022 را تکذیب کرد.

تکذیب مشارکت ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/مشارکت ایران نیازمند موافقت فیفا است

به گزارش خبرگزاری موج، حسن الذوادی، دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر در خصوص مشارکت ایران در میزبانی جام جهانی قطر به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: تصمیم درباره موقعیت قرارگیری تیم‌های این رقابت‌ها از سوی فیفا اتخاذ می‌شود و قطر نقشی در آن ندارد.

وی سپس نقل‌قول منتشر شده روز گذشته (سه‌شنبه) خبرگزاری فرانسه مبنی بر داشتن برنامه عملی جهت حضور برخی تیم‌های جام جهانی 2022 قطر در ایران را از اساس تکذیب کرد.

حسن الذوادی ادامه داد: میزبانی ایران از جام جهانی 2022 یکی از برنامه‌های عملی ما و نیازمند موافقت فیفا است.

وی اظهار داشت: اطلاعات منتشره از سوی خبرگزاری فرانسه به اشتباه ترجمه و تعبیر شدند. موقعیت قرارگیری تیم‌های جام جهانی 2022 فوتبال بخشی از برنامه‌های عملیاتی ما است اما تصمیم نهایی را فیفا اتخاذ می‌کند. در این برهه هیچ تصمیمی گرفته نشده و مذاکره همچنان ادامه دارد.

تعداد تیم های جام جهانی 2022 قطر

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر در پاسخ به این پرسش که آیا کشورش مهیای میزبانی از 48 تیم به جای 32 تیم در این رقابت‌ها با توجه به پیشنهاد ارائه شده از سوی جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا است گفت: قرار است در ماه مارس 2019 میلادی در این رابطه تصمیم گرفته شود. در این حال دولت قطر خود را مهیای میزبانی از جام جهانی 2022 با شرکت 32 تیم می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه