English

برانکو:

حق خوش‌بینی و بلند پروازی داریم/ منتظر بهترین لحظه‌ های زندگی‌ مان هستیم

سرمربی پرسپولیس گفت: ما حق خوش‌بینی و بلند پروازی داریم. من اعتماد کامل به بازیکنانم دارم و دیروز هم به بهترین نحو اراده‌شان را نشان دادند. ریکاوری کردند و به شرایط ابتدایی‌شان برگشتند. این بازی فینال است و هرکس حق دارد خوش‌بین باشد.

حق خوش‌بینی و بلند پروازی داریم/ منتظر بهترین لحظه‌ های زندگی‌ مان هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه 6 آبان) تیمش گفت: خوشحال و مفتخریم که برای فینال لیگ قهرمانان آسیا به ژاپن سفر می‌کنیم و افتخار بزرگی است که بخشی از فینال باشیم. از آن مهم‌تر و قشنگ‌تر این است که بازی برگشت در ایران است و هیچ‌ چیز از این بهتر نخواهد شد. فینال در جو خوب ورزشگاه آزادی مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر که معرفی و نمایش زیبا برای فوتبال و مردم ایران است. ما به ژاپن با تمام خوش‌بینی می‌رویم. ما حق خوش‌بینی و بلند پروازی داریم. من اعتماد کامل به بازیکنانم دارم و دیروز هم به بهترین نحو اراده‌شان را نشان دادند. ریکاوری کردند و به شرایط ابتدایی‌شان برگشتند. این بازی فینال است و هرکس حق دارد خوش‌بین باشد. ما هم منتظر بهترین لحظه‌های زندگی‌مان هستیم.

سر مربی پرسپولیس در ادامه درباره اتفاقات پس از بازی با سایپا توضیح داد: من زود به رختکن رفتم چون خیلی عصبانی بودم. قبل از هر چیزی از داوران عصبانی بودم چون کاری که با ما می‌کنند، وحشتناک است. گلی هم که خوردیم کاملا مردود بود. مسائل دیگری هم بود که نمی‌خواهم بگویم. در کل ندیدم چه اتفاقی افتاد. طبیعی است که همه از الان به بعد مقابل ما محکم ظاهر می‌شوند و محرک خواهند بود اما با تمام این مسائل ما قهرمانیم.

برانکو درباره کاشمیا هم گفت: همه‌شان بازی می‌کنند و مصدوم ندارند. مصدومیت پیش می‌آید ولی در چنین بازی‌هایی مصدومیت‌ها پنهان می‌شوند. برای ما مهم نیست که چه کسی بازی کند. من فقط به بازیکنانم تکیه می‌کنم و فلسفه‌ خودمان را پیدا می‌کنیم. البته کاشیما را در دو بازی آخر مقابل سوون سامسونگ آنالیز می‌کنیم.

برانکو در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس همانند کاشیما که نماینده‌ای برای بازدید از امکانات تمرینی به ایران فرستاده بود، نماینده‌ای به ژاپن فرستاده است، گفت: یک گروه زودتر خواهند رفت و در سفارت ایران حضور پیدا می‌کنند. آن‌ها خدمات و اطلاعات کافی را در اختیار ما قرار می‌دهند. نیازی نیست که هیاتی بفرستیم. این را بدانید که ۱۵ روز دیگر بازی در تهران برگزار می‌شود و وقت کافی داشتند اما ما وقت کافی نداشتیم.

او همچنین درباره برگزاری بازی رفت در ساعت ۹:۳۰ صبح توضیح داد: ساعت سه بعدازظهر به وقت محلی خواهد بود به خاطر همین ما تمریناتمان را قبل از ظهر می‌گذاریم تا فاز اول تطبیق بازیکنان با شرایط جوی و ساعتی باشد.

ما به دنبال رویای خودمان هستیم

سرمربی پرسپولیس درباره تقابل خط حمله قدرتمند کاشیما و خط دفاع قدرتمند پرسپولیس اظهار کرد: مشخصه همه تیم‌های شرق آسیا و همینطور خاور میانه اگر الدحیل را یادتان باشد که ادمیلسون، العربی و بازیکن کره‌ای‌شان یا السد که بونجاح و ژاوی را در اختیار داشت، خط حمله قوی است. ما هم این را می‌دانیم و البته می‌دانیم تیمی که به فینال می‌رسد نمی‌تواند ضعیف باشد. می‌دانم که کار سختی خواهیم داشت اما ما به دنبال رویای خودمان هستیم.

برانکو در ادامه درباره سابقه خوبی که او در تیم‌ملی و تیم‌های باشگاه مقابل تیم‌های شرق آسیا داشته است، بیان کرد: آن‌ها سبک بازی‌شان متفاوت تر از خاور میانه است و مشخصه آن‌ها تکنیک بالا و توان بدنی بالاست. شاید خلاقیتی که لازم است ندارند که بازیکن خارجی می‌گیرند، خصوصا کاشیما که یک بازیکن برزیلی به نام سرجینیو دارد که گل‌زن و بازی‌ساز است.

او درباره آخرین وضعیت نوراللهی که به خاطر مصدومیت بازی مقابل سایپا را از دست داد، توضیح داد: در حال حاضر وضعیت نوراللهی نامشخص است. او بهتر از قبل شده و امروز برای MRI می‌رود و با ما به ژاپن می‌آید. تا زمان بازی وضعیت او مشخص نخواهد بود.

همه دوست دارند پرسپولیس را شکست دهند

سرمربی پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا انتظار برخوردهای دیروز را از بازیکنان و مربیان سایپا داشته، اظهار کرد: من نمی‌دانم قضیه چه بوده و نمی‌خواهم نظر بدهم. من به تمام بازیکنانم یاد می‌دهم که در چارچوب مقررات ورزشی رفتار کنند. همه دوست دارند پرسپولیس را شکست دهند و بعضی اوقات خواسته و ناخواسته از موارد غیر ورزشی استفاده می‌کنند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا تنها با تاکتیک بزن زیرش قصد پیروزی مقابل سایپا را داشتند، گفت: بله، زمین فوق‌العاده بود و متاسفم که روی زمین بازی نکردیم!او درباره این که دایی لقب بزن‌بهادر به رادوشوویچ داده هم بیان کرد: نمی‌دانم منظورتان چیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه