English

بوفون:

اگر ۲۰ ساله بودم بدون شک از نیمکت نشینی ناراحت می‌شدم

سنگربان پاری سن ژرمن گفت: اگر ۲۰ ساله بودم بدون شک از نیمکت نشینی ناراحت می‌شدم و شاید آن را قبول نمی‌کردم اما هم اکنون ۴۰ سال سن دارم و طبیعی است که در همه بازی‌ها نباشم.

اگر ۲۰ ساله بودم بدون شک از نیمکت نشینی ناراحت می‌شدم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، جان لوئیجی بوفون با جدایی از یوونتوس پیراهن پاری سن ژرمن را برتن کرد.

بوفون از حضور در سه بازی نخست پاری سن ژرمن در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا محروم است و در رقابت‌های لیگ فرانسه هم تنها پنج بار به میدان رفته است.

این دروازبان با تجربه درباره نیمکت نشینی خود، گفت: من رابطه بسیار  خوبی با آریولا دارم و هر وقت او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد جزو اولین کسانی هستم که از او حمایت می‌کنم. برای آریولا آرزوی موفقیت می‌کنم . من ۴۰ سال سن دارم و طبیعی است که شرایطم با آریولا متفاوت باشد.

سنگربان پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه به وضعیتش در این تیم اشاره کرد و  گفت‌: در حال‌ حاضر من از عملکرد و وضعیتم در این تیم کاملا راضی هستم. انتظار ندارم که در ۷۰ بازی فصل به میدان روم. آریولا، دروازبان بسیار خوبی است. اگر ۲۰ ساله بودم بدون شک از نیمکت نشینی ناراحت می‌شدم و شاید آن را قبول نمی‌کردم اما هم اکنون ۴۰ سال سن دارم و طبیعی است که در همه بازی‌ها نباشم.

بوفون در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اضافه کرد: تیم بزرگی هم‌چون پاری سن ژرمن باید مانند رئال مادرید دو دروازبان بزرگ داشته باشد. من از شرایطم در پاری سن ژرمن راضی هستم و هیچ مشکلی ندارم. مهم ترین چیزی برای من در شرایط کنونی این است که روحیه و انگیزه خود را بالا نگه دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی