English

ناصر حجازی در صدر بهترین دروازه بان های تاریخ آسیا

سنگربان فقید تیم ملی کشورمان درنظرسنجی انتخاب بهترین دروازه بان تاریخ جام ملت های آسیا با کسب 84 درصد آرا در جایگاه نخست قرار دارد.

ناصر حجازی در صدر بهترین دروازه بان های تاریخ آسیا

به گزارش خبرگزاری موج،  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی بهترین دروازه بان تاریخ جام ملت های آسیا که از روز گذشته (پنجشنبه 26 مهر ) در حال انجام است، ناصر حجازی سنگربان فقید تیم ملی کشورمان با کسب 84 درصد آرا (183104 رای) با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر رقبا در جایگاه نخست قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که طی روز‌های آینده تغییر قابل توجهی در نتیجه این نظرسنجی ایجاد شود.

در این نظرسنجی که از روز گذشته (پنج شنبه) شروع شده و تا کنون بیش از 217 هزار نفر در آن شرکت کرده اند، پس از مرحوم حجازی، نور صبری از عراق با کسب 10 درصد آرا (22482 رای) و محمد الدعایه از عربستان سعودی با 4 درصد آرا (9475 رای) در جای دوم و سوم قرار دارند.
رقبای ناصر حجازی  در فهرست شش نفره کنفدراسیون فوتبال آسیا محمد الدعایه از عربستان سعودی ، لی وون جائه از کره جنوبی ، نور صبری از عراق ، یوشیکاتسو کاواگوچی از ژاپن و مارک شوارتزر از استرالیا هستند.

با توجه به روند نظرسنجی، پیش بینی می شود پس از علی دایی ، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا که به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم و بهترین هافبک بهترین مدافع تاریخ جام ملت ها انتخاب شدند، ناصر حجازی هم با اکثریت آرا به عنوان بهترین دروازه بان تاریخ این رقابت ها انتخاب شود.

برای دادن رای به ناصر حجازی اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی