English

گزارش لحظه به لحظه بازی پرسپولیس و السد قطر/ السد قطر ۰ پرسپولیس ۱

پرسپولیس در دیداری حساس در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد رفت.

گزارش لحظه به لحظه بازی پرسپولیس و السد قطر/  السد قطر 0 پرسپولیس 1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تیم فوتبال پرسپولیس و السد قطر در دیداری حساس در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، جلال حسینی، شایان مصلح، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، آدام همتی، امید عالیشاه، بشار رسن، گادوین منشا، علی علیپوردیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر

ترکیب السد قطر

سعد الشیب الدوساری، پدرو میگوئل، بوالم خوخی، عبدالکریم حسن، حمید اسماعیل، گابی، ژاوی هرناندز، وو یونگ، سالم الهجری، بغداد بونجاح، اکرم عفیف

دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و السد قطرنیمه اول

بازی ساعت ۱۸:۴۵ با سوت داور آغاز شد.

دقیقه 6: خروج اشتباه دروازه بان السد با ضربه نه چندان مناسب گادوین منشا همراه شد که سعد الدوساری بار دیگر به شکلی نه چندان مطمئن آن را دور کرد.

دقیقه 8: ارسال ژاوی با دفع توپ مدافعان پرسپولیس توپ مناسبی را پشت محوطه جریمه نصیب السد کرد که ضربه بازیکن حریف با دفع سیدجلال راهی کرنر شد.

دقیقه 13: سیامک نعمتی با کارت زرد داور جریمه شد و دیدار برگشت را از دست داد.

دقیقه 15: شوت اکرم عفیف توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه 18: بشار رسن با فراری دیدنی به محوطه جریمه و ارسال توپ در آستانه دروازه موقعیت ایده آل و فوق العاده برای گادوین منشا ایجاد کرد که ضربه عجیب این بازیکن در آستانه دروازه خالی راهی اوت شد و بهترین موقعیت بازی از دست رفت.

دقیقه 20: داور سریلانکایی روی خط محوطه جریمه خطای شجاع خلیل زاده را روی بونجاح اعلام کرد. این ضربه را ژاوی زد که با برخورد به سد دفاعی پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه 26: علی علیپور با ضربه سر تو را برای گادونی منشا مهیا کرد اما این مهاجم بار دیگر در محوطه جریمه ضربه ناموفقی به سمت دروازه السد به نام خود تا فرصت دیگری برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه 27: پاس ارسالی برای بغداد در موقعیت آفساید به او رسید.

دقیقه 30: یک سوم ابتدایی مسابقه تقریبا به صورت متعادل برگزار شد.

دقیقه 42: اکرم عفیف از پشت محوطه جریمه ضربه فنی و در چارچوب خود را به سمت دروازه پرسپولیس نواخت که بیرانوند در واکنشی فوق العاده آن را راهی کرنر کرد.

 داور 2 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه نخست در نظر گرفت.

دقیقه 45: شوت علیپور توسط سعد الشیب مهار شد.

نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم

دقیقه 57: حسن الهیدوس که در نیمه دوم به میدان آمد ضربه اش را پشت محوطه جریمه را نواخت که بیرانوند با جاگیری مناسب خود توپ را مهار کرد.

دقیقه 58: گادوین منشا در ضدحمله عزم دروازه السد کرد که توسط مدافع السد متوقف شد و داور از فاصله 30 متری ضربه خطا به سود پرسپولیس را اعلام کرد. این ضربه را بشار فرستاد اما خطای منشا در محوطه جریمه باعث در اختیار گرفتن توپ توسط السدی ها شد.

دقیقه 67: ضربه پدرو میگوئل از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 70: اکرم عفیف روی ضدحمله سریع السد به سمت دروازه پرسپولیس نفوذ کرد و ضربه‌اش را در جدالی تن به تن با سیدجلال نواخت که توپش راهی به دروازه بیرانوند نیافت.

دقیقه 73: امید عالیشاه که یک کارت زرد نیز در این بازی دریافت کرده بود، با مصدومیت مواجه شد و جای خود را به احسان علوان زاده داد.

دقیقه 75: ضربه از پشت محوطه جریمه اکرم عفیف در برگشت کرنر با کمترین اختلاف و ایجاد فرصت مناسب راهی اوت شد.

دقیقه 78: سیامک نعمتی در فراری جالب از سمت راست با حضور در کنج محوطه جریمه پشت محوطه علیپور را دید که مهاجم سرخپوشان نتوانست توپ را از آن خود کند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 80: عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه بار دیگر دروازه بیرانوند را تهدید کرد اما دروازه بان موفق پرسپولیس در این دیدار، بار دیگر با نمایشی موفق آن را راهی کرنر کرد.

دقیقه 84: فرار علی علیپور پشت محوطه جریمه با خطای دروازه بان یک موقعیت پنالتی به سود پرسپولیس شکل داد و داور سریلانکایی بعد از کش و قوسی کوتاه در سوت خود به سود پرسپولیس نواخت.دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر

دقیقه 86: گل اول پرسپولیس به السد را علی علیپور از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

5 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم در نظر گرفته شد.

دقیقه 94: حمید طاهرخانی به جای بشار رسن وارد زمین شد.

دقیقه 95: در شرایطی که علی بیرانوند قصد شروع مجدد بازی را داشت مهاجم حریف توپ را از روی دست او قاپید و دروازه پرسپولیس را گشود تا شوک بزرگی به سرخ ها وارد شود با این حال داور سریلانکایی با اعلام خطا این گل را نپذیرفت.

که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به نفع سرخ پوش ها به پایان رسید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • پسر پرسپولیسی

    انتقام استقلال و گرفتیم

  • میثم

    کسی هست به من بگه منظور از این بنر 10 ساله چیه ؟

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی