English

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش مطرح کرد

باید از زیرساخت ها برای توسعه ورزش استفاده کرد

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش معتقد است باید از ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش استفاده کرد این در حالی است که زیرساخت‌های ورزشی در استان سمنان مطلوب است.

باید از زیرساخت ها برای توسعه ورزش استفاده کرد

 به گزارش خبرگزاری موج، ایرج رحمانی، شامگاه یک‌شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات این اداره ضمن بیان اینکه سمنان ازجمله استان‌های رو به توسعه و پیشرفت در کشور محسوب می‌شود، گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های ورزشی در این استان به نحو مطلوب فراهم است که این امر ضمن تشویق جوانان به حوزه ورزش می‌تواند به میزبانی‌های مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی در این خطه منتهی شود.

وی بابیان اینکه استان سمنان می‌تواند میزبان بسیاری از مسابقات ملی و تورنمنت‌های بین‌المللی ورزشی باشد، افزود: قطعاً برای رسیدن به این هدف نیازمند همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی هستیم که انتظار می‌رود این فضا بیش‌ازپیش در کشور فراهم شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش بابیان اینکه مدیران باید از ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش کشور استفاده کنند، ابراز داشت: خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که امکان توسعه ورزش قهرمانی را در همه زمینه‌های مختلف دارا است و باید ضمن بهره‌گیری از این فرصت با ایجاد برنامه‌های استعدادیابی قهرمانان جدید را به جامعه ورزشی معرفی کنیم.

رحمانی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه مردم استان سمنان نیز درک بسیار بالایی از ورزش دارند که اگر مدیری اهل کار باشد می‌تواند این ظرفیت بالقوه را به‌صورت بالفعل تبدیل کند.

وی افزود: قطعاً موفقیت‌های ورزشی در یک استان مدیون تلاش مدیران آن خواهد بود که امیدواریم این مهم همانند زمان مدریت فرزاد فتاحی باقدرت بیشتری پیگیری و دنبال شود.

در این مراسم حکم محسن جهان‌شیر به‌عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان توسط ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به وی ابلاغ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه