English

تمجید AFC از خود باوری تیم پرسپولیس/ شاگردان برانکو به دنبال حذف تیم السد قطر

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از خودباوری تیم پرسپولیس ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تمجید کرد.

تمجید AFC از خود باوری تیم پرسپولیس/ شاگردان برانکو به دنبال حذف تیم السد قطر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر قطر به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند. 

تیم فوتبال السد آخرین تیم از غرب آسیا بوده که توانسته قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا شود و به انحصار قهرمانی تیم‌های شرق آسیایی پایان دهد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نوشت: تیم فوتبال السد قطر در مسیر صعود خود توانسته تیم‌های الاهلی عربستان و استقلال ایران را شکست دهد و آخرین تیم غرب آسیا است که توانست شاهکار بزرگی را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد.

AFC درباره‌ی پرسپولیس، نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس ایران توانسته تیم السد را در مرحله گروهی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.  پرسپولیس همچنین توانسته در ۱۶ سال گذشته تیم فوتبال الجزیره امارات را شکست دهد و در مهمترین مسابقه خود نیز تیم الدحیل قطر را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد. پرسپولیس توانسته برای دومین بار پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد و به دنبال آن است تا همانند حذف تیم الدحیل قطر که ۹ بازی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده بود، تیم السد قطر را نیز حذف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه