English

فغانی:

اگر خطایی می‌شود دست ما نیست/ دیگر دوست ندارم برای استقلال و پرسپولیس قضاوت کنم

داور بین‌ المللی کشورمان با بیان اینکه اگر خطایی می‌شود دست ما نیست، گفت: با این شرایطی که به وجود آمده من اصلا دوست ندارم برای دو تیم استقلال و پرسپولیس قضاوت کنم همانطور که شاید آنها هم دوست نداشته باشند من برای آنها قضاوت کنم.

اگر خطایی می‌شود دست ما نیست/ دیگر دوست ندارم برای استقلال و پرسپولیس قضاوت کنم

به گزارش خبرگزاری موج،  علیرضا فغانی داور بین‌ المللی کشورمان در گفت‌و‌گو با برنامه ورزش و مردم در خصوص دربی 88 گفت: ما مثل بقیه بازی‌های انرژی گذاشتیم هر چند دربی در کشور ما به گونه ای است که قبل و بعد از بازی‌ توهین‌هایی می‌شود که به نظرم اگر یک داور خارجی بیاورند بهتر باشد.

وی در خصوص اینکه خطاهای بازی کمی زیاد بود گفت: یکسری از دوستان ایراد گرفتند که خطا زیاد بوده ولی این دست داور نیست. اگر خطایی می‌شود دست ما نیست و این ممکن است با توجه به تاکتیک تیم‌ها باشد. متاسفانه یک جوی درست شده و یکسری مسائل از طرف برخی بازیکنان رعایت نمی‌شود و روز گذشته هم رعایت نشد. شاید بعضی مواقع ناظر انضباطی که در استادیوم حضور دارد تذکرات جدی بدهد. دیدید که ۲ بازیکن دو تیم سر برخوردی کوچک با هم درگیر شدند و همین باعث شد طرفداران دو تیم به هم سنگ بزنند. با این شرایطی که به وجود آمده من اصلا دوست ندارم برای این دو تیم قضاوت کنم  همانطور که شاید آنها هم دوست نداشته باشند من برای آنها قضاوت کنم.

فغانی در خصوص اینکه مدعی شده بود این بازی را به زرگر بدهند گفت: از ابتدای هفته که اعلام کردند من داور هستم در صفحات مجازی شروع به فحاشی به من کردند. چه استقلالی‌ها و چه پرسپولیسی‌ها. من خودم آبرویم را بیشتر از استقلال و پرسپولیس دوست دارم. نه من بلکه خانواده‌ام. اصلا رنگ قرمز و آبی برای من معنی ندارد.متاسفانه یکسری مسائل در کشور ما از بین رفته است. برخی خانمها پیام دادند و از الفاظ رکیک استفاده کردند. خود من اصلا شور و شوقی برای قضاوت در این بازی ندارم. مثلا داور خارجی می آورند و قضاوت می‌کند و می‌رود و اصلا کاری هم به او ندارند.

داور بین‌المللی کشورمان گفت:امثال من زیاد آمده اند و رفته اند و ما هم خواهیم رفت. من در جام جهانی بعدی هم شانس قضاوت دارم، اگر باشم با اسم ایران در جام جهانی آبروداری می‌کنیم ولی بحث این است که نتیجه گرایی در این فوتبال خیلی مهم شده است و لذتی که همه دنیا از این رشته می‌برند ما نمی‌بریم. برای من یکسری فحاشی ها عادی شده ولی می‌دانم اگر به کسی انرژی منفی بدهید به خودتان بر می‌گردد.

وی تاکید کرد: سنگی که به چشم کمک داور خورد اگر کمی پایین تر می‌خورد چه اتفاق تلخی می‌افتاد. به همه داوران انگ می‌زنند که استقلالی است یا پرسپولیسی.داوری که 900 هزار تومان حقوق می‌گیرد برایش طرفدار تیمی بودن چه ارزشی دارد؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه