English

نکونام:

همه هم می‌دانیم که سایپا برای قهرمانی می‌جنگد/ برای من موفقیت تیم مهم است

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: همه می‌دانیم که سایپا برای قهرمانی می‌جنگد. امیدواریم در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این بازی نتیجه بگیریم.

همه هم می‌دانیم که سایپا برای قهرمانی می‌جنگد/ برای من موفقیت تیم مهم است

به گزارش خبرگزاری موج، جواد نکونام، سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل سایپا در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران گفت: بازی سختی مقابل سایپا داریم. تیم سایپا برای قهرمانی و کسب سهمیه مبارزه می‌کند. ما هرهفته بازی‌هایمان سخت و سنگین بوده است. از هفته اول تا هفته دهم ما با تیم‌های مدعی قهرمانی و کسب سهیمه آسیا بازی داریم. در جام حذفی به قرعه سختی برخوردیم ولی فوتبال، فوتبال است و باید برای این شرایط آماده باشیم. فردا هم با یک تیم خوب و پر مهره بازی داریم. سایپا هفته گذشته با وجود ۱۰ نفره بودن و با توجه به این که یک بر صفر هم عقب بودند، نفت مسجد سلیمان را شکست دادند. وقتی بازیکن تیم‌شان در نیمکت تیم ملی می‌نشیند نشان از قدرت این تیم است. همه هم می‌دانیم که سایپا برای قهرمانی می‌جنگد. امیدواریم در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این بازی نتیجه بگیریم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: متاسفانه دو نفر از بازیکنان خود را در اختیار نداریم. یکی دیگر از بازیکنانمان شاید به بازی برسد و شاید هم نرسد ولی ما قطعا ابوالفضل علایی را برای بازی فردا نداریم.

نکونام درباره شرایط تیم برای بازی با سایپا و همچینین بازی نکردن محمد عباس‌زاده عنوان کرد: در مورد ترکیب تیم صحبت نمی‌کنم ولی فردا قطعا کسی که در تمرینات و در هفته بهتر عمل کرده در میدان خواهد بود. محمد هم خوب بازی کرده و برای تیم زحمت کشیده است. بازی قبل هم که بیرون بود شش بازی سنگین انجام داده بود و نیاز بود که استراحت کند. این که سایپا تیم سابق محمد عباس‌زاده است برای من مهم نیست برای من موفقیت تیم مهم است که کدام بازیکن می‌تواند برای تیم بازی کند. این کار برای من سخت است و دغدغه شیرینی است که دو مهاجم آماده دارم و انتخاب این مساله برای من شیرین است.

وی ادامه داد: در هفته‌های اول کار برای ما سخت بود و قرعه‌های سختی برای ما افتاد. شما ببینید قرعه جام حذفی ما هم برای ما سخت افتاده و در نهایت شرایط برای ما سخت شده است. برای تیمی که بعد از ۲۴ سال وارد لیگ برتر شده بازی کردن با مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا سخت است. تیم برای این که به شرایط ایده‌آل برسد مقداری زمان می‌برد ولی نسبت به بازی با ذوب‌آهن پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم و این پیشرفت ادامه پیدا خواهد کرد. اگر موقعی تیم پیشرفت نداشته باشد آن وقت باید یک فکر دیگری بکنم اما وقتی تیم پیشرفت دارد خوشحالم و به این روند ادامه می‌دهیم. در خصوص شناور بازی کردن تیم‌ هم باید بگویم که فوتبال یازده به یازده است و شما باید نسبت به شرایط بازی و حریف خود کار را بسنجید. این که من بگویم امروز دفاعی هستم و فردا شناور بازی می‌کنم اصلا این طور نیست شما باید یازده نفر حمله کنید و یازده نفر دفاع کنید. مخصوصا تیم نساجی که با همه تیم‌ها فرق می‌کند. پس باید برای موفقیت با جان و دل تلاش کنیم. این که بخواهم قولی بدهم که خلاف فوتبال حرفه‌ای باشد به هیچ عنوان این کار را نمی‌کنم.

وی در مورد تفاوت نساجی مازندران با دیگر تیم‌ها توضیح داد: این تیم بعد از ۲۴ سال وارد لیگ برتر شده و شرایط لیگ برتر را نداشته است. ما مشکلات بسیار ریزی داریم که درباره آن صحبتی به میان نمی‌آورم. متاسفانه این اتفاقات افتاده است ولی ما داریم شرایط را بهتر می‌کنیم. نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که تیمی که در لیگ یک بوده شش بازیکن لیگ برتری بیشتر نمی‌تواند جذب کند. این عمده تفاوت نساجی مازندران با دیگر تیم‌هاست و در نیم فصل بعد اگر ما بتوانیم شش بازیکن دیگر اضافه کنیم قطعا شرایط تیم بهتر خواهد شد. شما خودتان دیدید اول فصل با دو بازیکن لیگ برتری بازی کردیم و الان با پنج بازیکن لیگ برتری و این اتفاق باعث بهتر شدن شرایط شده است و بازیکنان پیشرفت کرده‌اند. بازیکنانی که اول فصل با ایده‌های ما آشنا نبودند در حال حاضر هماهنگ شده‌اند و با این اتفاقات شرایط تیم، روند صعودی داشته است. این تیم از اول فصل تا به حال حدود ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی در مورد شایعه استعفای مالک باشگاه نساجی گفت: در اول باید به عنوان نماینده مردم و باشگاه نساجی از آقای صناعی‌فر و هم از آقای حدادیان تشکر کنم به خاطر اینکه آنها از هزینه شخصی‌شان برای باشگاه نساجی خرج کردند و این خودش جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم که این اتفاق نیفتد چون ایشان برای باشگاه بسیار زحمت کشیده‌اند. امسال هم حدادیان شرایط خوبی را برایمان ایجاد کرد و ما برای لیگ برتر نیازمند امکانات بهتری هستیم. ما هنوز نتوانستیم رختکن خود را آماده کنیم. ما هر روز از جلوی تماشاگران رد می‌شویم و حتی یک حمام و سرویس بهداشتی برای بازیکنان نداریم. حتی یک یخچال هم وجود ندارد. یکسری چیزها را دوست ندارم بگویم ولی در نهایت باید بگویم که همه چیز باید حرفه‌ای باشد تا بتوانیم به موفقیت برسیم. امیدوارم مسئولان کمک کنند که امکانات حداقل آماده شود تا بتوانیم حداقل یک رختکن داشته باشیم. شما خودتان می‌دانید که در لیگ برتر هنوز به طور حرفه‌ای فراهم نشده امیدوارم مسئولان هم به باشگاه و هم به مردم قائمشهر کمک کنند که این شرایط رخ دهد که با بهترین امکانات و بهترین تماشاگرانی که داریم بتوانیم میزبان خوبی برای حریفان‌مان باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما حدود ۸۰ الی ۹۰ درصد تغییر کرده است. این تیم دوباره از پایه و اساس دارد دوباره سازمان دهی می‌شود، شکل می‌گیرد تا بازیکن بخواهد با تفکر و تاکتیک‌ها آشنا شود زمان می‌برد. ما یکسری از بازیکنان‌مان به تیم دیر اضافه شدند. دو بازیکن از تیم ما در اول فصل مصدوم بوده‌اند و این اتفاقات شرایط را برای ما یک مقدار سخت کرد. در حال حاضر می‌توانم بگویم ما از لحاظ کار تیمی از تیمم راضی هستم و از لحاظ بازیکنی از دو، سه بازیکن گله مندم و به آنها گفته‌ام که به سطح بقیه بازیکن‌ها برسند چون تیم ما به لحاظ تیمی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه