English

لحظه به لحظه با حواشی دیدار استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس و استقلال امروز در دیداری حساس برای هشتاد و هشتمین بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

لحظه به لحظه با حواشی دیدار استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج،  تیم های استقلال و پرسپولیس در دیداری حساس و مهم در هفته هشتم لیگ برتر هجدهم فوتبال امروز از ساعت 18:30 به مصاف هم خواهند رفت و علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

اوج هیجان بین هواداران استقلال و پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی است. درب های ورزشگاه آزادی از ساعت8:30 دقیقه باز شده است و حدود پنج هزار هوادار از ساعات اولیه صبح وارد ورزشگاه آزادی شده‌اند.

ورزشگاه آزادی2

ورزشگاه آزادی1

تعداد زیادی ازهوادران شهرستان های مختلف شب را در چادرهایی مقابل ورزشگاه سپری کردند و همچنین در اقدامی جالب برای اوقات آزاد هواداران بازی‌های رایانه‌ای و فوتبال دستی  و .. فراهم شده تا زمان شروع بازی را در این مکان‌ها بگذرانند.

بیشتر بلیت های طبقه پایین ورزشگاه آزادی از طریق سایت بلیت فروشی دربی 88  فروخته شده است و بلیت فروشی برای ۵۰ درصد باقی مانده طبقه بالا از صبح آغاز شده است.

با وجود ماندن چندین ساعت تا شروع بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به ۲۰ هزار نفر افزایش یافت.

تعدادی از هواداران پرسپولیس با در دست داشتن بنری شهادت جمعی از هم وطنان را در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفتند.

تسلیت هوادران به حادثه تروریستی اهواز

همچنین باشگاه استقلال با نصب بنری این حادثه را به خانواده ایشان تسلیت گفت و رای مجروحین صحت و سلامتی را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

بنر تسلیت باشگاه استقلال

تعدادی از هواداران خارجی نیز برای مشاهده بازی تیم های پرسپولیس و استقلال تهران به ورزشگاه آزادی آمده اند.

حدود ۶ هزار هوادار در فاصله حدود پنج ساعت تا شروع بازی روی صندلی های ورزشگاه نشسته بودند.

گفتنی است؛ برای جایگاه VIP ورزشگاه ۶۰۰ بلیت ۵۰ هزار تومانی به فروش می رسد.

یک هوادار پرسپولیس با پوشیدن پیراهن منشا خود را شبیه مهاجم قرمز پوشان در آورد.

بدل منشا

 

قیمت برخی از صندلی‌های ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی در بازار سیاه تا ۱۵۰ هزار تومان مشتری دارد و در حالی که چند نفر در حال فروختن بلیت در بازار سیاه با قیمت‌های سرسام آور بودند، دو سه نفر از آن‌ها در خواست بلیت کردند و وقتی بر سر قیمت به توافق رسیدند و دلالان می‌خواستند بلیت‌ها را به آن‌ها تحویل بدهند، مشتری‌ها که در اصل ماموران لباس شخصی بودند این دلالان را دستگیر کرده و به بازداشتگاه بردند.

 برای بازی امروز قرار است دوربین عنکبوتی از بازی تصویربرداری کند و به همین دلیل تکنسین‌ها از ساعاتی قبل برای آماده سازی این دوربین مشغول فعالیت هستند.

نزدیک به ۲۵۰ مامور با لباس شخصی برای ایجاد آرامش و امنیت به ورزشگاه آزادی آمده اند.

برخی از افراد نیروی انتظامی با اسب در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

ورزشگاه آزادی3

در حالی که حدود 4 ساعت به آغاز بازی دربی 88 زمان باقی مانده جمعیتی حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

برخی دختران هوادار قصد داشتند برای تماشای داربی وارد ورزشگاه آزادی شوند، با ممانعت ماموران روبرو شدند و به ناچار بازگشتند.

گفتنی است، تعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بیشتر از هواداران استقلال است.

استقلال در این بازی در شرایطی برابر پرسپولیس قرار گرفته که هفت بازیکن ملی پوش در ترکیب خود دارد و در سمت مقابل دو بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی عراق و ایران حضور یافته بودند.

 

در صحنه خطای روی ماهینی در دقیقه 16، برانکو به همراه کادرفنی تیم پرسپولیس به شدت علیه فغانی موضع گرفتند. در این میان اعتراض های مارکو بدنساز پرسپولیس شدت بیشتری هم داشت و داور او را به سمتش فرا خواند و اینطور به نظر می رسید که مارکو را اخراج کند اما فغانی به یک تذکر اکتفا کرد.

 

دقیقه ٢٢: هواداران تیم فوتبال استقلال یاد مرحوم پورحیدرى را زنده نگه داشتند.

دقیقه ٢٤:هواداران تیم فوتبال پرسپولیس یاد مرحوم هادى نوروزى را زنده نگه داشتند.

دقیقه ۳۰ اعتراضات شدید وینفرد شفر در حاشیه زمین نسبت به داوری علیرضا فغانی از داور چهارم بخواهد که او را به آرامش دعوت کند. 

دقیقه ۳۲ هواداران تیم پرسپولیس به شدت نسبت به خطای انجام شده به روی احمد نوراللهی اعتراض کردند.

با دستور کادر فنی مهدی قائدی و فرشید باقری در کنار زمین در حال گرم کردن هستند.

الحاجی گرو که از اواخر نیمه اول در کنار نیمکت استقلال به گرم کردن بدنش مشغول بود از سوی هواداران استقلال در جایگاه ویژه تشویق شد و به همین دلیل با برگرداندن رویش سمت آنها برایشان دست تکان داد.

وینفرد شفر در پایان نیمه اول سمت رضا مهدوی داور چهارم بازی رفت و به عملکرد علیرضا فغانی در صحنه خطای کامیابی نیا معترض شد.

حسین ماهینی در پایان نیمه با برانکارد به رختکن منتتقل شد.

مسئول کانون هواداران باشگاه استقلال بین ۲ نیمه به اینکه با وجود میزبانی استقلال بیشتر حاضران در جایگاه ویژه را پرسپولیسی ها تشکیل داده اند معترص بود.

محسن خلیلی و محمد نصرتی بین ۲ نیمه با هواداران عکس یادگاری گرفتند.

در حالیکه بازیکنان پرسپولیس و تیم داوری راس زمان مقرر برای شروع نیمه دوم به زمین امدند اما استقلالی ها با دقایقی تاخیر این کار را انجام دادند.

۶ بازیکن پرسپولیس و ۲ بازیکن استقلال پشت دروازه تیم های حریفشان در حال گرم کردن خود هستند.

رضا آذری کاور خود را از تنش درآورده و به احتمال فراوان لحظاتی بعد به عنوان دومین تعویض استقلال وارد زمین می شود.

دقیقه ۵۶درگیری شجاع خلیل زاده و روح الله باقری سمت راست زمین و مقابل دیدگان هواداران استقلال منجر به فحاشی آنها علیه مدافع پرسپولیس و پرتاب شی سمت او شد در همین بین علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس تهران از هواداران استقلال تهران درخواست کرد تا سکوت کنند این امر درگیری لفظی هواداران پرسپولیس با استقلالی ها را در پی داشت.

دقیقه ۵۸ اللهیار صیادمنش در ترکیب استفلال به جای روح الله باقری به بازی آمد.

حرکت  احمد نوراللهی در دقیقه ۶۳ سمت دروازه استقلال سبب شد سفیر برزیل این بازیکن را با دست به یکی از اطرافیانش نشان داده و املکرد نوراللهی در این صحنه را تمجید کند.

دقیقه ۶۴ پس از روی زمین افتادن سیامک نعمتی وبنفرد شفر با فریاد کشیدن سر گرو نکاتی را به او متوکر شد.در لین لحظه بیژن طاهری، مربی استقلال بطری آب را به شایان مصلح مدافع پرسپولیس تحویل داد.

گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران را حدود ۷۰ هزار نفر اعلام کرد.

پس از موقعیت خوبی که دقیفه ۶۵ برای استقلال ایجاد شد هواداران این تبم به شکل پرشورتری تیم محبوبشان را مورد تشویق قرار دادند.

پیش از اینکه امید عالیشاه در دقیقه ۶۸ جانشین سیامک نعمتی شود هواداران پرسپولیس به صورت ایستاده او را تشویق کردند.

وینفرد شفر از شدت عصبانیت شیشه آب را به سمت مامورین انتظامی شوتید و در همین حال از کمک داور دیدار اخطاری را نیز دریافت کرد.

دقیقه ۶۹ درحالیکه پرچم کمک داور دوم بازی برای اوت بالا رفته بود علیرضا فغانی به این امر توجهی نکرد تا بشار رسن به حرکتش ادامه دهد. همین امر منجر به عصبانیت شفر شد تا جاییکه سررمربی استقلال بطری اب را یمت ماموران نیروی انتظامی شوت کرد.

تا دقیقه ۷۰ بازیکنان استقلال روی ۷۰ درصد تیم پرسپولیس خطا انجام داده اند و در صورت مصدومیت این بازیکنان ، برانکو با کمتر از ۱۵ بازیکن برابر السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت.

در این لحظات شفر با هر سوت فغانی به داور چهازم اعتراض می کرد او دقیقه ۷۲ لحظاتی روی نیمکت نشست تا بیژن طاهری از لب خط بازیکنان استقلال را هدایت کند.

سید مهی رحمتی برای اشاره کردن نکاتی به بازیکنان دفاعی خود تا پشت محوطه جریمه تیم پرسپولیس جلو آمده و در پی این موضوع وینفرد شفر با عصبانیت فراوان از او خواست تا به چارچوب دروازه اش بازگردد.

پسر آذری جهرمی به دلیل نبودن صندلی روی پای پدرش نشسته بود.

دقیقه ۷۹ اعلام خطای آدام همتی که لحظاتی قبل جای احمد نوراللهی به زمین آمده بود این بار منجر به فریاد کشیدن برانکو سر فغانی شد.

سفیر برزیل و هیئت همراهش دقیقه ۸۱ ورزشگاه را ترک کردند.

و این دیدار در پایان با تساوی بدون گل و کمترین اتفاق و شوت به دروازه به اتمام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • امیرحسین مزروعی

    سلام به عرض خواهی به هوادران استقلال و بازیکنان و مربی توهین نکنید ما سلامتی ایناهارا میخواهیم
    نه دعوا نه توهین نه از آبروی کنید ببخشدا و با عرض خواهی خدانگهدار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه