English

در صورت توافق فدراسیون فوتبال دو کشور برگزار خواهد شد؛

بازی دوستانه ایران و برزیل به میزبانی قطر یا تهران

تورنمنت چهارجانبه دوحه قطر 28 اسفند آغاز می شود و احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران در این تورنمنت مقابل برزیل قرار گیرد.

بازی دوستانه ایران و برزیل به میزبانی قطر یا تهران

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال ایران احتمال دارد پس از اتمام جام ملت های امارات 2019 و در مرحله اول اردوهای آماده سازی اش برای رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در تورنمنتی چهارجانبه شرکت کند.

فدراسیون فوتبال قطر به عنوان میزبان بیست و دومین دوره رقابت های جام جهانی قصد دارد پس از اتمام جام ملت های آسیا 2019 مسابقاتی چهار جانبه را با حضور برزیل، ایران و یک کشور دیگر که تاکنون نام آن مشخص نشده است برگزار کند تا عنابی ها(لقب تیم ملی قطر) که تاکنون هیچگاه در سطح اول فوتبال جهان شرکت نکرده اند خود را برای حضوری قدرتمندانه در جام جهانی آماده کنند.

برهمین اساس فدراسیون فوتبال این کشور دعوت نامه ای را هم به فدراسیون ایران ارسال کرده است تا درصورت قطعی شدن برگزاری این رقابت ها، تیم ملی فوتبال کشورمان هم در آن به میدان برود. 

در صورت فراهم شدن شرایط، تورنمنت چهارجانبه دوحه قطر 28 اسفند آغاز می شود و احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران هم در این تورنمنت مقابل برزیل، پرافتخارترین تیم ملی جهان قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه