English

سیمئونه:

اتفاق تلخی است که گریزمان در میان سه نامزد نهایی حضور ندارد

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید گفت: اتفاق تلخی است که آنتوان گریزمان در میان سه نامزد نهایی حضور ندارد. ما نمی‌خواهیم این اتفاق را به خاطر این که برای اتلتیکو بازی می‌کند بدانیم.

اتفاق تلخی است که گریزمان در میان سه نامزد نهایی حضور ندارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، دیگو پابلو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید در برنامه "ال پارتیداسو" شبکه کوپه حاضر شد و درباره اتلتیکومادرید و دیگر موضوعات صحبت کرد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۹ در واندا متروپولیتانو برگزار خواهد شد. سرمربی اتلتیکو گفت‌: اتفاق زیبایی است. برای رسیدن به این هدف باید گام به گام پیش برویم. فصل گذشته ضربه سختی خوردیم و فرصت نداشتیم به فراتر از دیدار با موناکو فکر کنیم.

سرمربی آرژانتینی در مورد برگزاری لالیگا در آمریکا اظهار کرد: زمانی که این موضوع کاملا مشخص شد درباره‌اش صحبت خواهم کرد. اکنون تنها شایعاتی وجود دارد و ترجیح می‌دهم سکوت کنم.

فیفا دیروز (دوشنبه) فهرست ۵۵ نامزد تیم برتر سال را منتشر کرد که در میان دروازه‌بانان نام "یان اوبلاک" دیده نمی‌شد. سیمئونه در این رابطه اظهار کرد: درست است که اوبلاک در این فهرست حضور ندارد اما همه جهان از او به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا یاد می‌کنند. باور نکردنی است که او در میان ۵۵ نامزد حضور ندارد. در این شرایط اوبلاک تنها باید به روند صعودی خود ادامه‌ دهد.

فیفا آنتوان گریزمان را در میان سه نامزد نهایی The Best قرار نداد. سرمربی اتلتیکومادرید گفت‌: توضیحی درباره این اتفاق وجود ندارد. گریزمان قهرمان جهان، سوپر جام اروپا، لیگ اروپا، نایب قهرمان لالیگا، بهترین بازیکن فینال جام جهانی و لیگ اروپا شد. او در سالی که گذشت بهترین بازیکن جهان بود. اتفاق تلخی است که در میان سه نامزد نهایی حضور ندارد. ما نمی‌خواهیم این اتفاق را به خاطر این که برای اتلتیکو بازی می‌کند بدانیم. پیش از این چنین اتفاقی برای تیبو کورتوا نیز رخ داده بود. این انتخاب کمی بازیکن را  دلسرد می‌کند. با این حال من مطمئن هستم که گریزمان بهترین بازیکن فصل گذشته  بود.

سرمربی آرژانتینی هشتمین فصل حضور خود را در اتلتیکو تجربه می‌کند، او گفت‌: همان طور که در شروع کارم اعلام کردم همیشه با این تصور پیش می‌روم که می‌توانند فردا مرا اخراج کنند. این قاعده‌ای است که من دارم. امسال چالش بزرگی را پیش رو داریم چون از بازیکنانی برخورداریم که ویژگی‌های متفاوتی دارند باید کاری کنیم آنها پیشرفت کنند و خود را با تیم وفق دهند. این موضوع به من انگیزه می‌دهد، زمانی که چالش‌ها وجود دارند من به وجد می‌آیم.

او در ادامه‌ افزود: اتلتیکومادرید می‌تواند از من خسته شود و سران باشگاه من را فردا اخراج کنند. فوتبال این چنین است. همه چیز عوض می‌شود. سائول نیگس در جام جهانی حتی یک بازی انجام نداد اما اکنون برای تیم‌ ‌ملی بازی می‌کند. من از بودن در این باشگاه خشنود هستم چون می‌دانم اتلتیکو چه می‌خواهد و در سال جاری تیم خود را به خوبی تقویت کرد تا به پیشرفت خود ادامه‌ دهد. علاوه بر این ما یک استادیوم بزرگ داریم و کادر فنی چالش بزرگی را پیش رو دارد.

سرمربی روخی بلانکو در مورد هدف تیمش در لالیگا گفت‌: می‌خواهیم جزو سه تیم برتر باشیم. پیش از این چیز دیگری می‌گفتیم چون پیشرفت کرده‌ایم. می‌توانیم با خیال راحت در رتبه سوم قرار بگیریم. از لحاظ نتایج بدتر از رئال مادرید و بارسلونا نیستیم اما از لحاظ ویژگی‌های فردی بازیکنان این چنین است. با مادرید بدون کریستیانو رونالدو به سطح این تیم نزدیک شدیم.

جیو سیمئونه در نخستین دیدارش با پیراهن تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین توانست گلزنی کند. سرمربی اتلتیکومادرید در مورد عملکرد فرزندش گفت‌: در هتل حضور داشتیم و آرژانتین بازی را خوب شروع کرد. من از حضور فرزندم در تیم‌ ‌ملی به وجد آمدم. جیو تمام ویژگی‌هایی را که من می‌خواهم را دارد اما هرگز نخواستم او را به اتلتیکو بیاورم. حضور فرزندنت در تیمت کار کردن را سخت می‌کند. هر کسی یک روشی دارد. شاید در ۵ یا ۶ سال آینده شرایط عوض شود. او تمام ویژگی‌هایی که من دوست دارم یک مهاجم داشته باشد را دارد. شاید روزی برای اتلتیکومادرید بازی کند و شاید هم پیراهن رئال مادرید را بر تن کند. باید از فرزندم درباره آینده‌اش بپرسید.

سیمئونه در ادامه‌ به کورتوا اشاره کرد و گفت‌: اگر او اکنون در تیم من حضور داشت، در ترکیب اصلی بازی نمی‌کرد چون اوبلاک بهترین دروازه‌بان جهان است.

سرمربی آرژانتینی در مورد عملکرد گریزمان در شروع فصل اظهار کرد: او بازی متفاوتی را به نمایش می‌گذارد. اکنون از کار مهم خود یعنی گلزنی دور شده است. او ۱۸ روز در تعطیلات حضور داشت و زمان می‌برد تا به سطح مورد نظرش باز گردد.

سرمربی قرمز و سفیدپوشان از میان نیمار و کیلیان ام‌باپه، مهاجم برزیلی را انتخاب کرد. او گفت‌: نیمار را ترجیح می‌دهم البته زمانی که در بارسلونای لوییس انریکه حضور داشت. در بازی‌هایی که باید تمام تلاش خود را به کار می‌برد این کار را انجام می‌داد. ام‌باپه بازی‌اش بر اساس توانایی‌های فردی‌اش است اما نیمار در خدمت تیم خود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه