English

شجاعی:

قطعا برابر ازبکستان دیداری زیبا و تماشاگر پسندی به نمایش می گذاریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی با ازبکستان گفت: فردا (سه‌شنبه) قطعا دیداری زیبا و تماشاگرپسندی به نمایش خواهیم گذاشت و هوادارانی که در ورزشگاه حاضر خواهند بود از یک دیدار خوب لذت می‌برند.

قطعا برابر ازبکستان دیداری زیبا و تماشاگر پسندی به نمایش می گذاریم

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ازبکستان گفت: از فدراسیون فوتبال ازبکستان برای برقراری این دیدار دوستانه تشکر می‌کنم. خوشحال هستیم که اینجا حضور داریم و فردا (سه‌شنبه) قطعا دیداری زیبا و تماشاگرپسندی به نمایش خواهیم گذاشت و هوادارانی که در ورزشگاه حاضر خواهند بود از یک دیدار خوب لذت می‌برند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: ایران در سال‌های اخیر بهترین تیم آسیا در رده بندی بوده است. باید همیشه تلاش کنیم تا نشان دهیم این اتفاق شانسی نبوده است. در هر دیدار از جمله دیدار دوستانه برابر ازبکستان باید تلاش کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.

شجاعی در ادامه صحبت‌های خود درباره حضور کارلوس کی‌ روش در تیم ملی ایران افزود: از زمانی که کی‌روش به تیم ملی ایران آمد، تیم ملی ایران پیشرفت محسوسی داشت و جایگاه خوبی نیز در دنیا به دست آوردیم. به همین خاطر است که او ۷ سال است در ایران کار می‌کند. ما از کارهایی که او برای فوتبال ما انجام داده، سپاس‌گزاریم و اجازه نمی‌دهیم او به تیم دیگری برود (باخنده).

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه