English

علی کریمی:

باید توانایی۲۰۰ درصدی خود را بگذاریم تا السد را ببریم

هافبک میانی استقلال گفت: هواداران باید نقطه قوت ما باشند تا خوب حمایت کنند و با حضورشان به تیم حریف فشار بیاورند تا ما بازی خوبی را انجام دهیم. ما باید توانایی صد درصدی نه بلکه ۲۰۰ درصدی خود را بگذاریم تا السد را ببریم.

باید توانایی۲۰۰ درصدی خود را بگذاریم تا السد را ببریم

به گزارش خبرگزاری موج، علی کریمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و اظهار کرد: فردا بازی سختی مقابل السد داریم. سال گذشته زحمت زیادی برای رسیدن به این مرحله شده است. باید از این فرصت استفاده کنیم تا به نیمه نهایی برسیم. در روزهای گذشته السد را خوب آنالیز کردیم. بازیکن‌های خوبی در خط هافبک با حضور ژاوی، گابی و بازیکن کره‌ای دارند. هواداران باید نقطه قوت ما باشند تا خوب حمایت کنند و با حضورشان به تیم حریف فشار بیاورند تا ما بازی خوبی را انجام دهیم. ما باید توانایی صد درصدی نه بلکه ۲۰۰ درصدی خود را بگذاریم تا السد را ببریم.

کریمی درباره مصدومیتش و آمادگی‌اش در بازی فردا گفت: در ماه‌های گذشته مصدومیتی را پشت سر گذاشتم و بدنسازی را از دست دادم. در هفته اول بازی کردم و رفته رفته به شرایط آرمانی رسیدم و الان شرایط خیلی خوبی دارم.

کریمی درباره نگرانی هواداران استقلال پس از عملکرد این تیم در دو دیدار اخیر لیگ برتر بیان کرد: متاسفانه نتوانستیم دو بازی خود را ببریم و تنها یک امتیاز گرفتیم. نتوانستیم از موقعیت‌های زیادمان استفاده کنیم‌. السد قابل مقایسه با رئال نیست اما از بهترین تیم‌های آسیاست. نگرانی هواداران استقلال طبیعی است اما امیدوارم عملکردمان مقابل فولاد و پارس جنوبی با کمی شانس مقابل السد همراه شود تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

کریم درباره تقابلش مقابل ژاوی و گابی و فرماندهی خط میدان استقلال مقابل السد تصریح کرد: امید ابراهیمی از بهترین بازیکنان آسیاست. من هم از لحظه پیوستنم به استقلال تلاش کردم تا بتوانم جایگزین خوبی برای او باشم. از هوادارانمان می‌خواهم از لیزر انداختن و پرتاب ترقه خودداری کنند زیرا ما در مراحل بعدی به حضور هواداران نیاز داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی