English

لوپتگی:

باید روند رو به رشدی داشته باشیم

سرمربی رئال مادرید گفت: می‌خواهیم تیمی تهاجمی باشیم و در همین حال، خوب دفاع کنیم و گلی دریافت نکنیم. نخستین بازی‌مان را انجام دادیم اما راه درازی در پیش داریم. باید روند رو به رشدی داشته باشیم.

باید روند رو به رشدی داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، رئال مادرید بامداد دوشنبه در هفته‌ نخست لالیگا با دو گل ختافه را شکست داد.

یولن لوپتگی پس از بازی گفت‌: خیلی خوب بر بازی تسلط داشتیم و دو گل به ثمر رساندیم. می‌توانیم بهتر شویم اما خوشحال هستیم. سعی خواهیم کرد با توپ بهتر کار کنیم. اگر آن را در اختیار داشته باشیم کمتر تحت فشار قرار می‌گیریم اما هنوز کاملا به این ویژگی‌ دست نیافتیم. از بازی و عملکرد شاگردانم راضی هستم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: باید تمرین بیشتری داشته باشیم و بازیکنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم. به عنوان یک سرمربی می‌خواهم بیشترین استفاده را از بازیکنانم ببرم. از داشتن چنین بازیکنی خشنودم. تنها به کسانی که در اختیار دارم فکر می‌کنم. بازیکنانی که در این تیم حضور ندارند مورد تحسین و لطف ما قرار نمی‌گیرند.

سرمربی اسپانیایی در مورد دروازه‌بانی گفت‌: کیلور ناواس را مانند تیبو کورتوآ و بقیه دروازه‌بانانی که در اختیار داریم، دوست داریم. باید سه دروازه‌بان در اختیار داشته باشیم و تصمیم گرفتیم ناواس بازی کند اما دو یا سه گزینه در این زمینه داریم.

لوپتگی دوباره به بازی اشاره کرد و گفت‌: می‌خواهیم تیمی تهاجمی باشیم و در همین حال، خوب دفاع کنیم و گلی دریافت نکنیم. نخستین بازی‌مان را انجام دادیم اما راه درازی در پیش داریم. باید روند رو به رشدی داشته باشیم.

سرمربی رئال مادرید نخستین بازی خود را در لالیگا تجربه کرد. او اظهار کرد: مانند هر سرمربی از کسب پیروزی خوشحال هستم. این برد به ما شور زیادی داد. این رقابت‌ها روز به روز وضعیت تیم را نشان می‌دهد. از شرایط کنونی راضی هستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه