English

دل پیرو:

تمرکز یوونتوس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است

اسطوره باشگاه یوونتوس گفت: بر این باور هستم که می‌توانیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنیم. امیدوارم که در فصل جدید به این هدف خود دست پیدا کنیم. با رونالدو تمرکز یوونتوس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

تمرکز یوونتوس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از elsport، یوونتوس در چهار سال اخیر دو بار توانسته با هدایت آلگری به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند اما هر دو بار از بالا بردن جام باز مانده است.

یووه در تابستان سال جاری با جذب کریستیانو رونالدو  سخت در تلاش است  تا قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کند و به آرزوی بزرگ خود دست پیدا کند.

الساندرو دل پیرو، اسطوره یووه از هدف بزرگ این تیم سخن به میان آورد. او گفت‌:  جذب کریستیانو رونالدو انتقال بزرگی برای ما به شمار می‌آید و شخصا خوشحالم که چنین بازیکن بزرگی را جذب کردیم.

او ادامه‌ داد: یوونتوس در حال‌ حاضر تیم بسیاری قوی و قدرتمندی شده است. نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده‌ایم و به همین خاطر بر این باور هستم که می‌توانیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنیم. امیدوارم که در فصل جدید به این هدف خود دست پیدا کنیم. با رونالدو تمرکز یوونتوس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

رونالدو بعد از آن که توانست با رئال مادرید سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد راهی یوونتوس شد و اگر بتواند با بیانکونری‌ها هم قهرمانی در این رقابت بزرگ را تجربه کند به محبوبیت زیادی دست پیدا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی