English

بوفون:

دیگر به عنوان بازیکن آن چه یوونتوس انجام می‌دهد برای من مهم نیست

دروازه‌بان سابق یوونتوس گفت: دیگر به عنوان بازیکن آن چه یوونتوس انجام می‌دهد برای من مهم نیست بلکه تنها به عنوان یک تماشاگر و دوستدار یووه این تیم را دنبال می‌کنم.

دیگر به عنوان بازیکن آن چه یوونتوس انجام می‌دهد برای من مهم نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  elsport، جان‌ لوئیجی بوفون، بعد از سال‌ها حضور در یوونتوس تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود و با پاری ‌سن‌ ژرمن قرارداد امضا کند.

جدایی بوفون از یوونتوس همراه با آمدن کریستیانو رونالدو به این تیم شد. دروازه‌بان سابق یوونتوس این گونه به پیوستن رونالدو به تیمش واکنش نشان داد: دیگر به عنوان بازیکن آن چه یوونتوس انجام می‌دهد برای من مهم نیست بلکه  تنها به عنوان یک تماشاگر و دوستدار یووه این تیم را دنبال می‌کنم.

سنگربان پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه‌ اظهار کرد: هم یوونتوس و هم پاری ‌سن‌ ژرمن باشگاه‌های بزرگ و پر طرفدار هستند و اهداف بزرگی در سر دارند. امیدوارم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

هم یوونتوس و هم پاری ‌سن‌ ژرمن با توجه به این که در سال‌های اخیر قهرمانی‌های زیادی در رقابت‌های لیگ به دست آورده‌اند سخت به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند و مدت‌ها است که می‌خواهند به چنین هدف بزرگی دست پیدا کنند. به ویژه‌ یوونتوس که در سال‌های اخیر دو بار حضور در فینال این رقابت بزرگ را تجربه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه