English

کرانچار:

می‌خواهیم نمایشی در خور با تاریخ فوتبال ایران داشته باشیم

سرمربی کروات تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران گفت: همه می‌دانند که تیم‌های رده‌های مختلف عراق بسیار قدرتمند هستند و اصلا بعید نمی‌دانم که عراق قهرمان بازی‌های آسیایی شود. البته ما هم می‌خواهیم نمایشی در خور با تاریخ فوتبال ایران داشته باشیم.

می‌خواهیم نمایشی در خور با تاریخ فوتبال ایران داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  اخبار العراق، تیم‌ ‌ملی فوتبال امید ایران که خود را آماده بازی‌های آسیایی می‌کند در دو دیدار دوستانه در اربیل به مصاف عراق خواهد رفت. زلاتکو کرانچار قبل از این دیدار، گفت: تکرار قرعه کشی با وجود این که این مراسم قبلا برگزار شده بود و تکلیف حریفان مشخص بود بسیار عجیب بود.

او درباره دیدار دوستانه با عراق، گفت‌: دو دیدار دوستانه با تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق به ما کمک زیادی خواهد کرد. ما می‌خواهیم بعد از چهار دهه به المپیک توکیو راه پیدا کنیم و به چنین دیدارهای دوستانه‌ای نیاز داریم. همه بازیکنان ما به غیر از دروازه‌بان تیم زیر 21 سال هستند. ما در این دو دیدار دنبال نتیجه‌ نیستیم بلکه می‌خواهیم تیم را از  نظر روانی و بدنی آماده کنیم.

کرانچار ادامه‌ داد: همه می‌دانند که تیم‌های رده‌های مختلف عراق بسیار قدرتمند هستند و اصلا بعید نمی‌دانم که عراق قهرمان بازی‌های آسیایی شود. البته ما هم می‌خواهیم نمایشی در خور با تاریخ فوتبال ایران داشته باشیم. ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم که می‌توانند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شوند. عراق یکی از  قطب‌های فوتبال آسیا است. هدف ما راه‌یابی به المپیک توکیو است و امیدوارم که به هدف خود دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه