English

تاج:

هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق جسارت به مردم ایران را ندارد/ آدیداس باید عذرخواهی کند

رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سرپرست کمیته بازاریابی با توجه به اقدام سخیف صورت گرفته از سوی شرکت آدیداس تاکید کرد: بی شک، هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق جسارت به ساحت مردم عظیم الشان ایران عزیزمان را ندارد.

هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق جسارت به مردم ایران را ندارد/ آدیداس باید عذرخواهی کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای نسبت به عملکرد شرکت آدیداس در تحریم ایران واکنش نشاد داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای ممبینی سرپرست محترم کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال

با سلام پیرو حرکت زشت و سخیف شرکت آدیداس درباره نام مقدس ایران عزیز در سایت این شرکت، لازم است هر چه سریع‌تر مراتب را با هماهنگی دبیرکل محترم و پیگیری ارکان حقوقی فدراسیون در جهت تعقیب این اقدام خلاف آداب حقوق بشردوستانه و همچنین عقد قرارداد با شرکت جایگزین برای رقابت‌های جام ملت‌ های آسیا به انجام برسانید.

بی شک، هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق جسارت به ساحت مردم عظیم الشان ایران عزیزمان را ندارد و فدراسیون فوتبال ضمن تاکید بر ضرورت عذرخواهی این برند از مردم میهنمان، با تمام توان در جهت حفظ شان و منزلت نام ایران و ایرانی ایستادگی خواهد کرد.

روشن است این اتفاق در حالی رخ داده که تیم ملی فوتبال ایران در هنگام قرارداد و در زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه به طور کامل تعهدات خود را نسبت به این برند انجام داد و پایبندی‌اش را به مفاد توافق رعایت کرد. مراتب پیگیری با قید فوریت به اطلاع اینجانب برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه