English

مراسم معارفه رونالدو دوشنبه هفته‌ آینده برگزار می شود

مراسم معارفه ستاره پرتغالی دوشنبه هفته‌ آینده برگزار خواهد شد

مراسم معارفه رونالدو دوشنبه هفته‌ آینده برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو دیشب (سه‌شنبه) به یوونتوس پیوست و دوشنبه هفته‌ آینده مراسم معارفه ستاره پرتغالی برگزار خواهد شد. تورینی‌ها یک هفته‌ فرصت دارند تا به بهترین شکل ممکن از یکی از بهترین بازیکنان جهان استقبال کنند.

رونالدو پس از ۹ سال رئال مادرید را ترک کرد. او توانست در این مدت موفقیت‌های زیادی را کسب کند اما اکنون چالش‌ها، لیگ، هواداران، ورزشگاه جدید و مدیران جدیدی خواهد داشت.

ورزشگاه آلیانس با ظرفیت ۴۱ هزار و ۵۰۵ نفر برای استقبال از ستاره پرتغالی کوچک به نظر می‌رسد. اگر در سال ۲۰۰۹  سانتیاگوبرنابئو پر از تماشاگر شده بود، اکنون علاقه هواداران به حضور در مراسم معارفه این ستاره  بیشتر شده است.  گاتزتا دلواسپورت، نوشت: دوشنبه روز خاصی خواهد بود.

رونالدو ابتدا تست پزشکی را خواهد گذراند و سپس به کمپ ورزشی یوونتوس خواهد رفت تا قراردادش را به امضا برساند. او در پایان در جشن آلیانس حضور خواهد یافت.

تب حضور رونالدو به شدت شهر تورین را تحت تاثیر قرار داده است. در این روزها پیراهن شماره "هفت" یوونتوس در نقاط مختلف این شهر دیده می‌شود. دوشنبه هفته‌ آینده هیجان به اوج خود در ورزشگاه آلیانس خواهد رسید.

رونالدو فردا (پنجشنبه) با یک هواپیمای اختصاصی به تورین سفر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی