English

AFC :

ایران یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا است

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی تیم های حاضر در بازی های جام ملت های آسیا 2019 پرداخت و از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یاد کرد.

ایران یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا است

به گزارش خبرگزاری موج، در حالی که شش ماه تا آغاز مسابقات جام ملت های آسیا 2019 به میزبانی امارات باقی مانده است سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی تیم های حاضر در بازی های جام ملت های آسیا 2019 پرداخت و از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یاد کرد.

ای اف سی نوشت: ایران مسابقات مقدماتی بی دردسری داشت که در دور دوم مرحله مقدماتی بدون شکست صدرنشین گروه A شد. تنها ضعف آنها تساوی یک بر یک برابر عمان و ترکمنستان بود.

تیم ملی مشتاق است ، جایگاه خود را به عنوان یکی از تیم های برتر قاره آسیا ،با اضافه کردن چهارمین عنوان قهرمانی آسیا به کارنامه اش ،نشان دهد.

 این گزارش می افزاید، در جام جهانی 2018 روسیه، ایران در گروه B، پس از پرتغال و صدرنشین گروه یعنی اسپانیا، رتبه سوم را به خود اختصاص داد. ایران گرچه از حذف در دور اول ناراحت شد، اما در روسیه درخشید، 1-0 مقابل مراکش به پیروزی رسید، با نتیجه 1-0 به اسپانیا باخت و تا نزدیکی پیروزی بر قهرمانان اروپا ، پرتغال،پیش رفت و در نهایت به تساوی 1-1 رسید.

گفتنی است ایران در گروه چهارم جام ملت های آسیا 2019 با عراق،ویتنام و یمن همگروه است.

این رقابت‌ها با برگزاری دیدار افتتاحیه در تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۹۷ بین امارت و بحرین در ورزشگاه زاید ابوظبی آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه ادامه خوهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه