English

شفر:

این فصل پر از چالش است/ هرگز تسلیم نمی‌شوم

سرمربی استقلال گفت: فصل پر از چالش است چون همه تیم ها شرایط خود را بهتر کرده اند و در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته اند.

این فصل پر از چالش است/ هرگز تسلیم نمی‌شوم

به گزارش خبرگزاری موج، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز پس از دریافت گذر نامه خود راهی دوبی می شود تا کارهای شخصی خود را انجام دهد در همین راستا سرمربی آبی پوشان پیش از سفر خود در صفحه اجتماعی اش پستی را منتشر کرد.

 وینفرد شفر نوشت: شایعات زیادی در شبکه های مجازی وجود دارد که برخی از آنها دروغ و بعضی از آنها راست است.البته تعدادی از آنها بزرگنمایی می کنند ولی بعضی از آنها حتی به حقیقت مشکلاتی که ما داریم  هم نزدیک نیستند.

من فرصت کافی برای صحبت کردن در مورد مشکلات ندارم. ما در نهایت به دنبال آن هستیم تا به خواسته هایمان یعنی زمین تمرین مناسب و  باز های دوستانه خوب دست یابیم .

 فصل پر از چالش است چون همه تیم ها شرایط خود را بهتر کرده اند و در  نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته اند. السد که رقیب ما در لیگ قهرمانان آسیا است تیم خیلی خوبی دارد و تازه دو بازیکن خیلی خوب هم به جمع آنها اضافه شده است.

مدیران تیم شب و روز در حال کار کردن هستند تا شرایط مالی را بهتر کنند. من اعتماد دارم که توان حل کردن مشکلات در این هفته را دارند. من به حامیانمان اعتماد دارم و آن ها ما راحمایت خواهد کرد. شما میدانید من هرگز تسلیم نمی‌شوم. البته گاهی اوقات احساس ناامیدی دارم اما این روزها خوشحالم چون می دانم شما با ما هستید. این زمان سختی برای همه ماست و می خواهم تشکر کنم از همه اعضای تیم به دلیل کار کردن در این شرایط سخت.

در نظر دارم تا کنفرانس خبری برگزار کنم و در مصاحبه اختصاصی به شما توضیح بدهم که چه خبر است. اما اول باید تلاش کنیم تا بیشتر مشکلات مهم را حل کنیم. یک کمپ خوب و مسابقات خوب دوستانه برگزار کنیم و در نهایت تیم را باهم برگردانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی