English

علی پاکدامن موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد

علی پاکدامن با پیروزی بر نماینده ژاپن در سومین روز از رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد.

علی پاکدامن موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، چهار نماینده ایران امروز سه شنبه در سومین روز از رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا در تایلند،  و در اسلحه سابر به رقابت با حریفان پرداختند.

محمد رهبری پس از کسب شش پیروزی راهی جدول اصلی شد و پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه‌ 15 بر 13 برابر حریف چینی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

محمد فتوحی نیز پس از کسب  پنج پیروزی توانست به جدول 64 نفره راه پیدا کند. او پس از این که در جدول اصلی با قرعه استراحت روبرو شد، در مرحله یک شانزدهم و در دیداری نزدیک برابر شمشیرباز هنگ کنگی با نتیجه‌ 15 بر 14 شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما مجتبی عابدینی پس از پیروزی در پنج دیدار دور گروهی موفق به صعود به جدول اصلی شد. او در مرحله  نخست سابریستی از امارات را با نتیجه‌ 15 بر پنج از پیش رو برداشت. کاپیتان تیم‌ ‌ملی شمشیربازی ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز موفق شد شمشیربازی از ویتنام را 15 بر 12 شکست دهد. عابدینی در مرحله یک هشتم نهایی رو در روی گوبونگیل از کره جنوبی که قهرمانی  المپیک را در کارنامه دارد، قرار گرفت و در حالی با نتیجه‌ 15 بر 11 شکست خورد که در لحظات پایانی به رای داوران اعتراض داشت، اما داوران با دادن امتیاز به حریف نامدار کره ای باعث شدند تا عابدینی از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

علی پاکدامن که در ماه‌های اخیر بهترین عملکرد را در بین سابریست‌های ایران داشته است پس از کسب شش پیروزی راهی جدول اصلی شد. او  که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد توانست در مرحله یک شانزدهم نهایی نماینده هنگ  کنگ را با نتیجه‌ 15 بر هفت شکست دهد. پاکدامن در دیدار بعدی نیز موفق شد نماینده ژاپن را با حساب 15 بر 13 از پیش رو بردارد و به جمع هشت نفر برتر آسیا صعود کند. پاکدامن در مرحله یک چهارم نهایی نیز توانست برابر کنتا از ژاپن با نتیجه‌ 15 بر شش به پیروزی برسد و با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنزش را قطعی کند.

علی پاکدامن باید در دیدار نیمه نهایی به مصاف گوبونگیل از کره جنوبی برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه