English

نتیجه بازی آلمان مکزیک/ ناکامی بزرگ آلمان در روز نخست یاران لو

شاگردان یواخیم لو مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را با قبول شکست مقابل ال‌تری آغاز کردند.

نتیجه بازی آلمان مکزیک/ ناکامی بزرگ آلمان در روز نخست یاران لو

گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال آلمان در اولین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف مکزیک رفت با گلی که در دقیقه 35 ایروینگ لوسانو روی ضد حمله سریع و با پاس هرناندس به ثمر رساند، با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند تا بزرگترین شفگتی جام جهانی روسیه رقم بخورد.

این برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های جام جهانی است که در دو دوره متوالی مدافع عنوان قهرمانی در بازی اول خود تن به شکست می‌دهد. در جام جهانی 2014 هم تیم ملی اسپانیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی‌اش با نتیجه 5 بر یک مغلوب هلند شد.

رافائل مارکز با حضور در این بازی به جمع لوتار ماتئوس از آلمان و آنتونی کارواخال از مکزیک به عنوان تنها بازیکنان حاضر در پنج دوره جام جهانی پیوست. همچنین زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پیشین تیم ملی سوئد به همراه مینو رایولا، مدیر برنامه‌های خود تماشاگر ویژه این بازی بود.

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه لوژنیکی 78 هزار و 11 نفر اعلام شد. علیرضا فغانی که در این دیدار با تیم داوری ایرانی این دیدار را قضاوت کرد به توماس مولر (83) و متس هوملس (84) از آلمان و هکتور مورنو (40) و هکتور اِررا (90) از مکزیک کارت زرد داد.

مکزیک با این برد موقتاً صدرنشین گروه F شد. در دیگر بازی این گروه از ساعت 16:30 فردا (دوشنبه) تیم‌های سوئد و کره جنوبی مقابل هم قرار می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه