English

سردار آزمون:

کار عقلانی که انجام داده بودیم جواب داد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر مراکش گفت: ما از مراکش نترسیده بودیم و کار عقلانی که انجام داده بودیم جواب داد و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

کار عقلانی که انجام داده بودیم جواب داد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران  پس از پیروزی برابر مراکش در جام جهانی 2018 روسیه در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: همه امامان شیعه و سنی را صدا زدم و مورد خطاب قرار دادم. خدا را شکر پیروز شدیم.

وی افزود: ما از مراکش نترسیده بودیم و کار عقلانی که انجام داده بودیم جواب داد و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.ما عجله نکردیم تا دقیقه ۹۵ صبر کردیم و سرانجام به نتیجه رسیدیم. از این به بعد باید تلاش خود را برای دو مسابقه دیگر بگذاریم و به بازی برابر اسپانیا و پرتغال فکر کنیم. امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

آزمون اضافه کرد: خدا را شکر مردم ایران خوشحال هستند و این برد را به مادر سامان قدوس تقدیم می‌کنیم. امیدواریم مادر سامان به سلامتی کامل برسد و بتواند به خوبی ما را تشویق کند. ما باید در بازی‌های بعدی باهوش‌تر کار کنیم و به راحتی تسلیم اسپانیا و پرتغال نمی‌شویم و به آن‌ها نمی‌گوییم که سه امتیاز از ابتدا برای آن‌ها است. من مقابل تیم‌های بزرگی چون اتلتیکو، بایرن مونیخ و آژاکس بازی کردم و تیم کوچکی نخواهیم بود. بازی مقابل اسپانیا انگیزه ویژه‌تری خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی