English

برانکو:

کار لوپتگی غیرحرفه ای و ناجوانمردانه بود

سرمربی تیم پرسپولیس به اخراج لوپتگی از تیم ملی اسپانیا واکنش نشان داد و گفت: تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا درست بود و با این اقدام نشان داد که برایش تیم ملی از هر مسئله دیگری مهم تر است. من فکر می کنم کار لوپتگی غیرحرفه ای و ناجوانمردانه بود.

کار لوپتگی غیرحرفه ای و ناجوانمردانه بود

 به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و گو با سایت کروات Sportske novosti در مورد اخراج لوپتگی از هدایت تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: من از اقدام فدراسیون فوتبال اسپانیا خوشحال شدم زیرا به نظر من همه مربیان و بازیکنان باید به قانون احترام بگذارند و من معتقدم رفتار لوپتگی اشتباه بود. او باید زودتر به فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاع می داد که می خواهد به رئال مادرید برود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اگرچه لوپتگی مربی خوب و با دانشی است اما تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا درست بود و با این اقدام نشان داد که برایش تیم ملی از هر مسئله دیگری مهم تر است. من فکر می کنم کار لوپتگی غیرحرفه ای و ناجوانمردانه بود.

برانکو درباره انتخاب هیرو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا گفت: انتخاب هیرو کار درستی بود و من اطمینان دارم که بازیکنان اسپانیا به این انتخاب واکنش مثبتی نشان می دهند. درست است که هیرو تجربه زیادی در مربیگری ندارد اما او از دانش بالایی برخوردار است و بدون تردید می تواند از پس هدایت اسپانیا بربیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه