English

عزت الهی:

هواداران ما را در هیچ بازی تنها نمی گذارند

هافبک تیم ملی ایران گفت: هواداران ایران از ما می‌خواهند که تیم ملی در جام جهانی نمایش با عزت و درخورشایسته‌ای داشته باشیم. ما با تیم ملی در هر جای دنیا که بازی می‌کنیم، هواداران ما را تنها نمی گذارند و در ورزشگاه حضور دارند.

هواداران ما را در هیچ بازی تنها نمی گذارند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکسپرس روسیه، تیم ملی فوتبال ایران قرار است در اولین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه روز جمعه به مصاف مراکش برود در حالی که در این دیدار نمی تواند از حضور سعید عزت اللهی در ترکیب خود استفاده کند.  

سعید عزت الهی، هافبک تیم ملی ایران درباره هواداران ایرانی و انتظار آنان از تیم ملی به خبرنگار روسی گفت: هواداران ایران بسیار پرشور هستند و من فکر کنم با توجه به نزدیکی دو کشور ایران و روسیه، شاهد حضور هواداران زیادی در روسیه باشیم. هواداران ایران از ما می‌خواهند که تیم ملی در جام جهانی نمایش با عزت و درخورشایسته‌ای داشته باشیم. ما با تیم ملی در هر جای دنیا که بازی می‌کنیم، هواداران ما را تنها نمی گذارند و در ورزشگاه حضور دارند. در خیلی از جاها بازی کردیم و همیشه هواداران در کنار ما بودند و این بار در روسیه هم همین طور خواهد بود.  

او در ادامه گفت: حضور چند بازیکن ایرانی در فوتبال روسیه و همین‌طور رابطه خوب بین دو کشور ایران و روسیه باعث می‌شود که در جام جهانی هواداران کشور میزبان هم از ایران حمایت کنند که این هم نکته خوشحال کننده‌ای برای ما خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی