English

ژست‌ های جالب ملی پوشان فوتبال ایران برابر دوربین عکاس فیفا

سایت فیفا طی دو روز اخیر مشغول گرفتن عکس اختصاصی بازیکنان به همراه پیراهن‌های اول تیم‌شان شده و آنها را منتشر کرده که در این بین تصاویر اعضای تیم ملی فوتبال ایران بخاطر ژست‌های آنها جلب توجه می‌کند.

ژست‌ های جالب ملی پوشان فوتبال ایران برابر دوربین عکاس فیفا

به گزارش خبرگزاری موج، بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه از روز پنج شنبه آغاز می‌شود، سایت فیفا طی دو روز اخیر مشغول گرفتن عکس اختصاصی بازیکنان به همراه پیراهن‌های اول تیم‌شان شده و آنها را منتشر کرده که در این بین تصاویر اعضای تیم ملی فوتبال ایران بخاطر ژست‌های آنها جلب توجه می‌کند.

بازیکنان ایران که جمعه شب هفته جاری نخستین بازی خود در جام جهانی را برابر تیم ملی مراکش برگزار خواهند کرد، با ژست‌هایی مثل شادی گل، اشاره به لوگوی روی پیراهن، بوسیدن پیراهن تیم ملی، فریاد کشیدن، خندیدن، لمس توپ، اشاره به مخاطبان و طرفداران و ... برابر دوربین فیفا حاضر شدند تا تصاویر جالبی از آنها به ثبت برسد.

ملی پوشان ایران با پیراهن‌های اول و سفید رنگ و با نوارهای قرمز رنگی که لوگوی یوز ایرانی هم در مرکز و بالای آن جلب توجه می‌کند، این تصاویر را گرفتند.

سه دروازه‌بان ایران هم که ظاهرا لباس اول آنها مشکی رنگ با خطوط قرمز است، برابر دوربین فیفا ایستادند و آنها نیز با ژست‌های مختلفی مثل گرفتن توپ، بستن دستکش و ... عکس‌های خود را ثبت کردند.

ضمن اینکه کارلوس کی‌ روش، سرمربی تیم ملی ایران نیز با ست رسمی و کت و شلواری که برای آنها در نظر گرفته شده، مقابل دوربین فیفا عکس گرفت.

البته در کنار تصاویر انفرادی‌ای که از بازیکنان ایران ثبت شده، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی عکس‌هایی در کنار هم گرفته‌اند که آن را در زیر می‌بینید:

کارلوس کی روش

کارلوس کی روش

علیرضا بیرانوند

رشید مظاهری

امیر عابدزاده

امیر عابدزاده

x4HUt7RD71G5

مرتضی پورعلی گنجی

مجید حسینی

روزبه چشمی

 محمدرضا خانزاده

رامین رضاییان

میلاد محمدی

میلاد محمدی

i0egMNk1et6G

احسان حاج‌صفی

 کریم انصاری‌فرد

 سعید عزت‌اللهی

6Y3d1pxLymj8

مسعود شجاعی

اشکان دژاگه

اشکان دژاگه

اشکان دژاگه

اشکان دژاگه

وحید امیری

مهدی ترابی

سامان قدوس

علیرضا جهانبخش

مهدی طارمی

کریم انصاری‌فرد

 رضا قوچان‌نژاد

بازیکنان تیم ملی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه