English

ستارگان بدون سپر مقابل حواشی اینستاگرام/لطفا پاسخ هر مطلبی را ندهید

در آستانه مسابقات جام جهانی حواشی پیرامون تیم ملی پرسه می زند.

ستارگان بدون سپر مقابل حواشی اینستاگرام/لطفا پاسخ هر مطلبی را ندهید

خبرگزاری موج؛ تنها چهار روز و چند ساعت به آغاز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است و به اولین مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی بیش از  5 روز مانده است. با رصد اخبار مرتبط با جام جهانی تنها یک چیز به چشم می خورد؛ همه تیم ها و بازیکنان به دنبال آمادگی هر چه بیشتر خود برای شرکت در بزرگترین میدان جهانی فوتبال هستند. از محمد صلاح مصدوم گرفته تا رونالدو و مسی همه و همه با تمرکز بر روی تمرینات و تمرکز خود خود را هر چه بیشتر برای شرکت در این مسابقات آماده می کنند.

اما دیروز اتفاق جالبی در شبکه مجازی  افتاد؛ اتفاقی که با نگاه اول خواننده فقط با یک لبخند از کنار آن می گذشت؛ شاید فقط یک لبخند!

پست امیر مهدی ژوله

 

متن پست امیر مهدی ژوله

این پست از امیر مهدی ژوله به خودی خود اتفاق و حاشیه ای در برنداشت و همانطور که در قبل اشاره شد شاید فقط لحظه ای لبخند و بعد فراموشی. اما با واکنش نشان دادن دو بازیکن جوان و آینده دار تیم ملی ایران مهدی طارمی و سردار آزمون سر و صدای این پست بیشتر از حد خودش بلند شد و حاشیه ای هر چند کوچک برای تیم ملی فوتبال کشورمان رقم زد.

پاسخ طارمی

در همه نقاط جهان همواره زندگی بازیگران، فوتبالیست ها و در یک کلام سلبریتی ها برای مردم جذاب بوده و هست و شوخی با این افراد مخصوصا در فضای مجازی روز به روز گسترش می یابد؛ این اتفاق ها حتی برای سیاستمداران نیز رخ می دهد.

نکته ای که اینجا حائز اهمیت است، عدم تن دادن به حاشیه توسط تقریبا تمامی افرادی است که با آن ها در فضای مجازی شوخی می شود. معمولا این افراد با مشاور هایی که دارند و مشورت های به موقعی که این مشاوران به آن ها می دهند وارد حاشیه فضای مجازی نمی شوند. 

سوال اینجاست؛ این جوانان که ستاره های تیم ملی کشورمان هستند و همه ورزش دوستان و حتی کسانی که به ورزش علاقه ای ندارند آرزوی موفقیت و درخشش آن ها را در سطح جهانی دارند باید خود را وارد اینگونه حواشی بی مایه کنند؟ آیا خود این اشخاص مشاوران رسانه ای ندارند تا قبل از اقدامی این چنینی آن هم در آستانه جام جهانی آن ها را از پاسخگویی به هر مطلب سخیفی باز دارند؟ آیا تیم ملی که خود را برای حضور پر قدرت در جام جهانی آ»اده می کند نباید این موارد را در جلسه هایی با بازیکنان مطرح کند تا آن ها با تمرکزی بالا پا به میدان بزرگ جام جهانی بگذارند؟

تاریخ ورزش ایران و جهان نشان داده است که بهترین ورزشکاران - مخصوصا در دنیای پرطرفدار فوتبال- وقتی به حاشیه کشیده می شوند آهسته آهسته از دنیای حرفه ای فوتبال دور شده و به فراموشی سپرده می شوند و بازیکنانی که به دور از حاشیه به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهند معمولا به ستارگانی تاریخی بدل خواهند شد. در چند وقت اخیر با افزایش فعالیت بازیکنان فوتبال در شبکه های اجتماعی  حواشی پیرامون آن ها افزایش یافته است و در یک سال اخیر چندین مورد از این حاشیه ها از بازیکنان کوچک و بزرگ در شبکه های اجتماعی بالاخص اینستاگرام دیده شده است؛ بهترین کار برای بازیکنانی که در حال رشد هستند و آینده ای روشن برای آن ها متصور می شود دوری از حاشیه و تمرکز بر روی رشد و  پیشرفت خودشان است؛ چه در زمان تعطیلات، چه در بحبوحه مسابقات و چه در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه.

امید داریم تیم ملی ایران و بازیکنان خوبمان با تمرکز بالا و دوری از حواشی خود را برای حضور پر قدرت در جام جهانی آماده کنند و تیم ملی ایران با افتخار از روسیه به خاک کشورمان برگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه