English

رونالدو فقط به جام جهانی فکر می کند

کریستین رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید فعلا به مسائل تیم باشگاهی اش فکر نمی کند و تمرکز خود را بر جام جهانی گذاشته است.

رونالدو فقط به جام جهانی فکر می کند

به گزارش خبرگزاری موج، کریس رونالدو  بحث و جدال درباره آینده‎اش در تیم فوتبال رئال مادرید را پشت سر گذاشته و همه تمرکزش روی رقابت‎های جام جهانی است.

حدود یک هفته پیش بود که مهاجم پرتغالی رئال مادرید پنجمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان را بالای سر برد و بعد از آن به کمپ تمرینی تیم ملی کشورش ملحق شده تا برای حضور در رقابت‎های جام جهانی روسیه آماده شود.

اما در این شرایط مطالبی که درباره او منتشر می‌‌شود عمدتا درباره آینده‌‌اش در رئال مادرید است و این که در این تیم می‌‌ماند یا از آن جدا می‌‌شود. اما خود رونالدو به نظر این موضوع را کاملا فراموش کرده و روی جام جهانی متمرکز است.

او بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: در روزهای آینده در این باره صحبت خواهم کرد، بازی کردن برای مادرید عالی بود، اما نمی‎توانم اطمینان دهم که در این تیم به کارم ادامه خواهم داد، در زندگی همه چیز پول و عنوان نیست.

تصاویر ثبت شده از او در اولین جلسه تمرینی پرتغال اما نشان می‌‎دهد که مدام خنده بر لب دارد و با هم‎تیمی‎ها شوخی و خنده می‌‌کند. واضح است او آینده‌‌اش در باشگاه را نادیده گرفته و صحبت در این باره را هم در کیف اوکراین رها کرده تا در ذهنش فقط جام جهانی را داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه