English

مورینیو:

دوست دارم روزی هدایت یک تیم ملی را تجربه کنم

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد گفت: دوست دارم روزی هدایت یک تیم ملی را تجربه کنم و در جام جهانی باشم ولی الان باید بگویم به تنها چیزی که فکر می‌کنم موفقیت باشگاهی است.

دوست دارم روزی هدایت یک تیم ملی را تجربه کنم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راشاتودی، ژوزه مورینیو قرار است در جام جهانی 2018 روسیه کارشناس بازی‌های جام جهانی برای راشا تودی باشد. این مربی درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخته است.

مورینیو ابتدا درباره جام جهانی گفت: جام جهانی رویداد بسیار زیبایی است و از نظر اجتماعی در کنار بازی‌های المپیک مهم‌ترین رویدادهای ورزشی محسوب می‌شود. درباره جام جهانی باید بگویم که مسی و رونالدو می‌توانند تیم‌های خودشان را قوی کنند. علاوه بر آن اسپانیا و برزیل هم مدعیان قهرمانی هستند. من کار تیته در تیم ملی برزیل را خیلی می‌پسندم و باید بگویم یکی از تاکنیک‌محورترین سرمربی‌هاست.  جام جهانی همیشه برای هواداران اهمیت و جایگاه خاصی داشته است. هر کس فوتبال را دوست داشته باشد جام جهانی را هم دوست دارد.

مورینیو در ادامه اضافه کرد: من وقتی کودک بودم جام جهانی را می‌دیدیم و بازیکنانی که به یاد دارم اوزه بیو و بابی چارلتون بودند. در دهه ۷۰ بازیکنان خوب زیادی بودند. بکن‌باوئر، پله، مارادونا از جمله این بازیکنان بودند. البته بعدها بازی رونالدوی برزیلی‌ را هم خیلی پسندیدم.  

 سرمربی یونایتد در ادامه درباره حضور در دوران مربیگری و بازنشستگی گفت: من مربیگری باشگاهی را دوست دارم چون هر روز درگیر هستید و در تمرینات هستید. دوست دارم روزی هدایت یک تیم ملی را تجربه کنم و در جام جهانی باشم ولی الان باید بگویم به تنها چیزی که فکر می‌کنم موفقیت باشگاهی است. الان آماده بازنشتگی نیستم  و می‌خواهم کارم را ادامه دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه