English

گتوزو:

حضور در یک رقابت اروپایی هدف ما بود

سرمربی میلان گفت: حضور در یک رقابت اروپایی هدف ما بود و خوشبختانه به این هدف دست پیدا کردیم.

حضور در یک رقابت اروپایی هدف ما بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  مدیاست، میلان در آخرین بازی خود در رقابت‌ های سری A  به مصاف فیورنتینا رفت و توانست با نتیجه‌ 5 بر یک برابر حریف به پیروزی برسد تا فصل را با قرار گرفتن در رده ششم جدول رده‌بندی به پایان رساند و جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد.

جنارو گتوزو، سرمربی  میلان از عملکرد تیمش راضی است و تاکید کرد که باید در تابستان علاوه بر حفظ کردن شاکله تیم با بازیکنان جدید قرارداد امضا شود.

سرمربی میلان در نشست خبری بعد از  بازی، گفت‌:  قبل از  هر چیز باید از  بازیکنان تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها تلاش زیادی از  خود نشان دادند و خوشبختانه توانستیم فصل را با پیروزی قاطع به پایان رسانیم و سهمیه لیگ اروپا را به دست آوریم. حضور در یک رقابت اروپایی هدف ما بود و خوشبختانه به این هدف دست پیدا کردیم.

او ادامه‌ داد: لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم. بدون تلاش و مسئولیت پذیری بازیکنان نمی توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم. خوشبختانه تیم جوان و آینده داری داریم. نداشتن تجربه لازم و آمادگی بدنی بالا باعث شد تا در بعضی از  دیدارها نوسان داشته باشیم. با حفظ کردن این بازیکنان جوان و البته جذب چهره‌های جدید در فصل بعد عملکرد بهتری از خود نشان خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه