English

آلگری:

چهار سال است که قهرمان پیاپی رقابت‌های سری A می‌شویم

سرمربی یوونتوس بعد از قهرمانی در رقابت‌ های سری A گفت: چهار سال است که قهرمان پیاپی رقابت‌های سری A می‌شویم و این اصلا راحت نیست. به همه کسانی که در این چهار سال با من کار کردند و زحمت کشیدند این قهرمانی را تبریک می‌گویم.

چهار سال است که قهرمان پیاپی رقابت‌های سری A می‌شویم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  گاتزتادلو اسپورت، یوونتوس و رم در حساس‌ترین بازی هفته سی و هفتم رقابت‌ های سری A به مصاف هم رفتند که این بازی برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. یوونتوس با این تساوی که به دست آورد برای هفتمین بار پیاپی قهرمانی در لیگ ایتالیا را جشن گرفت.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از  نهایی شدن قهرمانی تیمش گفت‌: از  این که توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم بسیار خوشحالیم. سال سخت و خسته کننده‌ای را پشت سر گذاشتیم و زمان استراحت کردن است. به ناپولی باید تبریک بگویم. آنها تیم شایسته‌ای هستند و به خوبی رقابت کردند.

او ادامه‌ داد: مهم‌ترین ویژگی مثبت یوونتوس این بود که بازیکنان همواره و در هر حالتی آرامش خود را حفظ کردند. این بازیکنان شایسته چنین خوشحالی و جشن گرفتنی هستند. چهار سال است که قهرمان پیاپی رقابت‌های سری A می‌شویم و این اصلا راحت نیست. به همه کسانی که در این چهار سال با من کار کردند و زحمت کشیدند این قهرمانی را تبریک می‌گویم.

آلگری در پایان سخنان خود اضافه کرد: چهار روز پیش قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را به دست آوردیم و الان هم جشن قهرمانی در سری A را. باید خوشحال باشیم. این موفقیت‌ها را با شایستگی به دست آورده‌ایم.

یوونتوس برای هفتمین بار پیاپی و برای سی و چهارمین بار در تاریخ خود قهرمانی در سری A را به دست آورد و تا الان هیچ تیمی نتوانسته چنین رکوردی را به نام خود به ثبت برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه