English

امری:

پاری ‌سن‌ ژرمن به آن چه که می‌خواهد دست پیدا خواهد کرد

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن گفت: از جام‌هایی که با پاری ‌سن‌ ژرمن به دست آوردم خوشحال هستم. از تجربه‌ای که در این تیم داشتم استفاده کردم. پاری ‌سن‌ ژرمن برای آینده برنامه‌ریزی دارد و به آن چه که می‌خواهد دست پیدا خواهد کرد.

پاری ‌سن‌ ژرمن به آن چه که می‌خواهد دست پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته سی و هفتم رقابت‌ های لیگ فرانسه به مصاف رن رفت و با دو گل تن به شکست داد.

این دیدار برای تیم پاریسی تشریفاتی بود، چرا که پیش از این پاری ‌سن‌ ژرمن توانست عنوان قهرمانی خود را نهایی کند تا در ورزشگاه خانگی‌اش جشن صعود بگیرد.

اونای امری در جشن قهرمانی پاری ‌سن‌ ژرمن از هواداران این تیم خواسته‌ای داشت. سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن، گفت‌: از همه شما که در این مدت در کنار تیم بودید تشکر می‌کنم. روزهای خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. از شما خواسته‌ای دارم و آن این که برای رسیدن به هدف بزرگ خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صبر داشته باشید.

اونای امری

او در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. بدون آن‌ها این موفقیت به دست نمی‌آمد. از  کار کردن با این مجموعه لذت بردم. از هواداران که فضای زیبای را برای ما خلق کردند تشکر می‌کنم. از جام‌هایی که با پاری ‌سن‌ ژرمن به دست آوردم خوشحال هستم. از تجربه‌ای که در این تیم داشتم استفاده کردم. پاری ‌سن‌ ژرمن برای آینده برنامه‌ریزی  دارد و به آن چه که می‌خواهد دست پیدا خواهد کرد.

اونای امری بعد از دو فصل حضور در پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. از توماس توخل به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم پاریسی سخن به میان می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه