English

داورزنی:

وزارتخانه کاملا در موضوع انتخابات بی‌طرف است

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح موضوع مهندسی انتخابات ، بحث باطلی است و وزارتخانه کاملا در موضوع انتخابات بی‌طرف است.

 وزارتخانه کاملا در موضوع انتخابات بی‌طرف است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا داورزنی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره اتهام مهندسی آرا توسط برخی نامزدهای مغلوب یا تایید صلاحیت نشده در انتخابات فدراسیون تیر و کمان اظهار کرد: طرح موضوع مهندسی انتخابات ، بحث باطلی است و متاسفانه از سوی نامزدهایی که مورد تایید مجمع قرار نگرفتند مطرح می شود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: وزارتخانه کاملا در موضوع انتخابات بی‌طرف است و شخصیت مجمع به عنوان بالاترین رکن تصمیم گیری مورد احترام و قبول همه باید باشد و اینکه فردی یا افرادی بعد از انتخاب نشدن توسط مجمع ریاست فدراسیون ها  ، بحث مهندسی ارا را مطرح می کنند اخلاقی نیست و هدف همه باید کمک به ورزش باشد.

داورزنی با اشاره به نقش نظارتی وزارت ورزش و جوانان در برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی گفت : نکته جالب اینجاست کسی موضوع مهندسی در انتخابات تیر وکمان را مطرح می کند که در انجا سمت نایب رئیسی داشته است و مورد اقبال هیات های قرار نمی گیرد و همین فرد در یک انتخابات دیگر هم رای نمی اورد ، بنابراین عدم مقبولیت ایشان ارتباطی با وزارتخانه  پیدا نمی کند.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت : ترکیب مجمع ریاست فدراسیون تیر و کمان  و نمایندگان دستگاههای عضو مجمع ، نماینده ورزشکاران و باشگاهها و ... همگی بدون تغییر بود و اعضا با آگاهی کامل در مجمع حاضر شدند و به نامزد مد نظر خود رای دادند در همین مجمع دو نامزد دیگر مجموعا ۱۵ رای داشتند برای همین طرح اینگونه مباحث از سوی نامزد مغلوب یا فرد تایید صلاحیت نشده  صحیح نیست و به انها عرض می کنم به رای مجمع احترام بگذارید و  تحمل باخت در انتخابات را داشته باشید و تجربیات خود را در اختیار رییس  منتخب مجمع  قرار دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی