English

فتاحی:

اگر استقلال قهرمان شود، سوپرجام در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

رییس برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: اگر استقلال قهرمان شود، ورزشگاه آزادی و اگر خونه به خونه قهرمان جام حذفی شود، ورزشگاه برگزارکننده سوپرجام به زودی انتخاب خواهد شد.

اگر استقلال قهرمان شود، سوپرجام در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سعید فتاحی رییس برگزاری مسابقات لیگ برتر در حاشیه دیدار استقلال و خونه به خونه در فینال جام حذفی اظهار کرد: پارسال هم گفتیم اگر وضعیت نور ورزشگاه خرمشهر درست نشود، دیگر فینال جام حذفی را در این ورزشگاه برگزار نخواهیم کرد.

او ادامه داد: دیروز فقط خونه به خونه تمرین کرد و از استقلال نیز تنها شفر برای ارزیابی چمن به این ورزشگاه آمد.

او درباره برنامه اهدای جام سازمان لیگ بیان کرد: از وقتی ما جام را به کاپیتان تیم تقدیم می‌کنیم، بقیه حواشی باشگاه است، امیدوارم باشگاه استقلال از پرسپولیس تحمل بیشتری داشته باشد و مدت زمان بیشتری را روی سن قرار بگیرند تا عکس‌های بیشتری از آن‌ها گرفته شود. در اهدای جام پرسپولیس، خدا را شکر هیچ هواداری به داخل زمین نیامد و حواشی اهدای جام نیز کم بود.

فتاحی درباره برگزاری سوپرجام در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی بیان کرد: چه استقلال و چه خونه به خونه قهرمان شوند، ما تاریخ آن را در تقویم آورده‌ایم و ۲۹ تیر سوپرجام ایران را برگزار خواهیم کرد. اگر استقلال قهرمان شود، ورزشگاه آزادی و اگر خونه به خونه قهرمان جام حذفی شود، ورزشگاه برگزارکننده سوپرجام به زودی انتخاب خواهد شد.

رییس برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره شعارهای اعتراضی هواداران خونه به خونه گفت: ما به این شعارها عادت کرده‌ایم زیرا طبیعی است چون تیمشان بالا نیامده است. ما همه تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی را به یک چشم می‌بینیم. اگر خونه به خونه مدرکی داشته باشد و تیمی تبانی کرده باشد، مدارک آن باشگاه باید به کمیته اخلاق فرستاده شود و اگر تخلف ثبت شود، همانند شهرداری تبریز با آن برخورد خواهد شد.

وی درباره از استفاده از سکوی تکراری برای اهدای جام حذفی عنوان کرد: ما سه مراسم پشت‌سر هم در تهران، مسجدسلیمان و بابل پیش‌بینی کرده بودیم. همان استیج آزادی تغییرات کوچکی داده شد قسمت‌هایی از رنگ قرمز برداشته شده و رنگ آبی جایگزین شده است. به هر دو تیم امروز شانس قهرمانی دارند و این در حالی است قهرمانی پرسپولیس مشخص شده بود. پارسال قرمز و زرد بود و دو سال گذشته نیز بخاطر ذوب اهن و استقلال، سبز و آبی بود و این یک چیز طبیعی است.

فتاحی درباره ارسال تقویم پیشنهادی فصل هجدهم لیگ برتر به باشگاه‌ها گفت: ما به باشگاه‌ها اعلام کردیم و نظرات آن‌ها را خواسته‌ایم. هفته آینده جلساتی را با مدیرعامل این باشگاه‌ها و سرمربی آن‌ها برگزار می‌کنیم و تاریخ دقیق آن‌ را قطعی خواهیم کرد.

او درباره شخص اهدا کننده جام گفت: من شنیده‌ام که وزیر ورزش در ورزشگاه حضور پیدا خواهد کرد و آقایان بهاروند و ساکت نیز خواهند بود. طبق قانون اقای بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون است که در غیاب تاج جام را اهدا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه