English

ونگر:

۲۲موقعیت گل در بازی با اتلتیکومادرید داشتیم

سرمربی آرسنال گفت: در بازی با اتلتیکومادرید ما 22 موقعیت گل داشتیم

22موقعیت گل در بازی با اتلتیکومادرید داشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، پس از بازی شب گذشت آرسنال با اتلتیکومادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، آرسن ونگر گفت:  بازی مورد نظرمان را به نمایش گذاشتیم اما نتیجه نشانگر عملکردمان نبود.

وی افزود: برابر تیمی بازی کردیم که خوب دفاع می کند و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان بهره ببریم. تنها فرصت حریف تبدیل به گل شد. به نظرم خطا اتفاق افتاد اما ما باید به خودمان نگاه کنیم. نتیجه یک بر صفر خیلی خوب بود. نباید در چنین بازی‌هایی اشتباه کنیم. ۲۲ موقعیت گل داشتیم. بازی خاص و شب تلخی بود. شانس صعودمان به فینال بیشتر بود اما متاسفانه یک گل دریافت کردیم.

سرمربی آرسنال درباره گل اتلتیکومادرید اظهار کرد: دوباره صحنه به ثمر رسیدن گل حریف را تماشا نکردم. نباید یک بازیکن را در دریافت گل مقصر دانست. با این حال باید اعتماد به نفسمان را دوباره پیدا کنیم تا بتوانیم به فینال صعود کنیم.

یان اوبلاک در این بازی عمکلرد درخشانی داشت و چند بار اجازه گلزنی به بازیکنان آرسنال را نداد. سرمربی فرانسوی در مورد دروازه‌بان اتلتیکو گفت: او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است و دیشب این موضوع را نشان داد.

ونگر دوباره به بازی دیشب تیمش اشاره کرد و گفت: ناراحت هستم چون می توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. اتلتیکو خیلی خوب دفاع کرد اما ما نیز در نیمه اول فرصت گلزنی داشتیم. کارت قرمزی که دوار به ورسالیکو داد جریان بازی را کاملا عوض کرد اما نتوانستیم از این فرصت بهره ببریم.

او افزود: هوادارانمان فوق العاده بودند و این تنها چیزی است که یک تیم می خواهد. ما بازی را خوب شروع کردیم اما با اخراج بازیکن حریف، شیوه بازی اتلتیکو تغییر کرد. باید در دیدار برگشت در مادرید پیروز شویم. می دانیم که اتلیتیکو شانس بیشتری دارد.

سرمربی آرسنال در پایان اظهار کرد: فوتبال این چنین است و می خواستیم که دروازه مان را بسته نگه داریم. این موضع بیش از همه برایمان اهمیت داشت. اشتباه خط دفاعی باعث رقم خودرن گل اتلتیکو شد. با این حال هنوز شکست نخورده‌ایم. باید به واندا متروپولیتانو برویم و نشان دهیم که می توانیم در فینال حضور داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی