English

نمره A به ایران برای میزبانی مسابقات جهانی والیبال نشسته

فدراسیون جهانی پاراوالیبال به میزبانی کشورمان در مسابقات امسال نمره A را داد.

نمره A به ایران برای میزبانی مسابقات جهانی والیبال نشسته

علی کشفیان درباره برگزاری مسابقات پاراوالیبال گفت: این اولین دوره برگزاری چنین رویدادی در سطح جهان بود که همین مسئله باعث افزایش اهمیت و حساسیت‌ها پیرامون آن شده بود. فدراسیون جهانی پارا والیبال نمایندگانی را برای بررسی فاکتورهای مورد نظر از جمله اسکان، تغذیه، سالن تمرین و سالن برگزاری مسابقات به تهران فرستاده بود و ما هم سعی کردیم همه موارد مد نظر آنها را که مطالب با استانداردهای بین‌المللی بود، رعایت کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان معلولین استان آذربایجان شرقی افزود: این تورنمنت به مدت شش روز با حضور تیم‌های ایران، روسیه، اوکراین، بوسنی، آمریکا و آلمان برگزار شد با توجه به نحوه برگزاری و مدیریت آن، نمایندگان سازمان جهانی پارا والیبال نمره A را به میزبان کشورمان دادند.

مسئول برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته ادامه داد: آنچه باعث خوشحالی بیشتر همه علاقه‌مندان به ورزش شد، پایان این میزبانی با قهرمانی تیم ملی ایران بود. همچنین باید به حضور تماشاگران تبریزی در سالن هم اشاره کنم که به‌ویژه در روز پایانی فوق‌العاده بودند و با تشویق‌های خود به اعضای تیم ایران روحیه دادند.

کشفیان گفت: تمام کارهای مربوط به لیگ جهانی بین مسئولان استانی و شهری تقسیم شده بود. برای مثال شهرداری تبریز مسئولیت تبلیغات محیطی را بر عهده داشت و در 21 نقطه از شهر نسبت به برگزاری این رویداد اطلاع‌رسانی کرد. در چنین شرایطی معتقدم نسبت به رشته‌هایی همچون فوتبال و والیبال، تماشاگر خوبی برای دیدن مسابقات والیبال نشسته به سالن آمد.

وی در خصوص تأثیر این میزبانی در کسب میزبانی‌های بعدی خاطر نشان کرد: همان‌طور که وزیر ورزش و جوانان هم گفت، کشورمان نشان داد که از چه پتانسیل بالایی برای چنین میزبانی‌هایی بهره می‌برد. امیدوارم گزارش‌های خوبی به نهادهای بین‌المللی ارسال شود تا بتوانیم در آینده باز هم میزبانی رقابت‌های مختلف به‌ویژه ورزش جانبازان و معلولین در ایران و شهر تبریز را داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی