English

گواردیولا:

احتمال قهرمانی منچستر یونایتد وجود دارد

سرمربی منچستر سیتی با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر گفت: هنوز این احتمال وجود دارد که منچستر بتواند به قهرمانی دست یابد.

احتمال قهرمانی منچستر یونایتد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، در لیگ فوتبال جزیره، این هفته  منچسترسیتی در حالی برابر تاتنهام قرار خواهد گرفت که ۳ بازی اخیر خود را شکست خورده است. د

و شکست در لیگ قهرمانان برابر لیورپول و شکست خانگی در داربی منچستر باعث شده است تا اختلاف این تیم با یونایتد به ۱۳ امتیاز برسد. 

با توجه به بازی حساس سیتی با تاتنهام در لندن و مصاف آسان یونایتد با تیم قعر جدولی وست برومویچ که فردا برگزار  می‌شود ممکن است اختلاف دو تیم به ۱۰ امتیاز نیز برسد.

پپ گواردیولا درباره قهرمانی در لیگ برتر و بازی با تاتنهام گفت: از نظر من یونایتد می‌تواند امتیازات زیادی تا پایان فصل به دست بیاورد و هر ۶ دیدار باقی مانده خود را با برد به پایان برساند. به همین خاطر باید بتوانیم کاری کنیم. یوناتید الان در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و بازیکنان بزرگی را نیز در اختیار دارد. فوتبال بازی احساسات است. در دو ماه قبل همه می‌گفتند قهرمانی در لیگ برتر قطعی شده است. تمامی کارشناس‌ها عنوان کردند که کار لیگ برتر تمام شده است و سیتی را باید قهرمان دانست ولی در یک هفته ما ۳ بار شکست خوردیم. این اتفاق رخ داده است. اگر ما موفق نشویم و بازی‌های خودمان را ببریم و یونایتد قهرمان لیگ شود باید به آنها تبریک گفت چون ما در یکی دو ماه اخیر ضعیف ظاهر شدهایم. باید بتوانیم لیگ برتر را الان به بهترین شکل به پایان ببریم و بازی‌های خودمان را برنده شویم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اضافه کرد: درست است که همه چیز به خودمان بستگی دارد ولی بازیکنان می دانند که چیزی تمام نشده است. رئال مادرید چند سال قبل در صدر جدول بود ولی ۶ بازی آخر خود را با شکست به پایان برد و در نهایت به قهرمانی هم نرسید. بازیکنان از این مسئله آگاهی دارند که هیچ چیز تمام نشده است. الان باید تمام توان خود را برای برد تاتنهام به کار گیریم و بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی