English

گواردیولا:

اخراج من تصمیم عجیبی بود چون من هیچ کار بدی انجام ندادم

سرمربی منچسترسیتی به شدت از داور اسپانیایی بازی با لیورپول انتقاد کرد و گفت: اخراج من تصمیم عجیبی بود چون من هیچ کار بدی انجام ندادم. در این گونه بازی‌ها تاثیر داوری بسیار زیاد است.

اخراج من تصمیم عجیبی بود چون من هیچ کار بدی انجام ندادم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی سومین شکست متوالی خودش را با پپ گواردیولا تجربه کرد و این بار با شکست دو بر یک برابر لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

پپ گواردیولا پس از پایان مسابقه، گفت‌: نمی دانم داور چرا در بین دو نیمه من را اخراج کرد. من به او گفتم که گل ما صحیح بوده است. تفاوت مسابقه این بود که بازی دو بر صفر به سود ما شود. اگر ما دو بر صفر پیروز می شدیم می‌توانستیم در نیمه دوم به گل دست یابیم. من هیچ توهینی به داور نکردم و کاملا مودبانه با او صحبت کردم. داور  خاصی است و دوست دارد که متفاوت باشد و جلب توجه کند.

سرمربی ‌اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه‌ ‌اضافه کرد: اخراج من تصمیم عجیبی بود چون من هیچ کار بدی انجام ندادم. در این گونه بازی‌ها تاثیر داوری بسیار زیاد است. خوشبختانه زود توانستیم به گل اول دست یابیم  ولی داور یک پنالتی‌ ما را نگرفت و یک گل ما را هم ندید. سال گذشته نیز برابر موناکو پنالتی‌ ما گرفته نشد. در بازی‌هایی که قدرت هر دو تیم برابر است، تاثیر داور مسابقه بسیار زیاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی