English

گتوزو:

رویای ما در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است

سرمربی میلان گفت‌: رویای ما در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و برای رسیدن به این هدف باید از جان مایه گذاشت.

رویای ما در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  مدیاست، در هفته سی و یکم رقابت‌ های سری A میلان دو امتیاز حساس را از دست داد. روسونری که در سن سیرو از  ساسولو پذیرایی کرد با تساوی یک بر یک متوقف شد تا نتیجه‌ای ناامید کننده را برای هواداران خود رقم بزند.

جنارو گتوزو، سرمربی میلان از  این نتیجه‌ ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بعضی خواهند گفت‌ که دلیل این تساوی بازی کردن با یک مهاجم بود اما  من چنین چیزی را قبول ندارم، چرا که توانستیم فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ ساسولو خلق کنیم. اگر از این فرصت‌ها استفاده می‌کردیم الان نتیجه‌ دیگری رقم خورده بود و به راحتی سه امتیاز را به دست می آوردیم.

او ادامه‌ داد: بازیکنان میلان انگیزه و جنگندگی لازم را نداشتند و خوش شانس بودیم که در دقایق پایانی توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. می‌توانم بگویم که خستگی زیاد در بازی ضعیف ما نقش داشت. در نیمه دوم سیستم خود را تغییر دادیم و هجومی تر شدیم.

سرمربی میلان در پایان سخنانش گفت‌: رویای ما در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و برای رسیدن به این هدف باید از  جان مایه گذاشت. در این دیدار توازن لازم را نداشتیم و این باعث ناراحتی من شد. امیدوارم که در دیدارهای بعدی به هماهنگی لازم برسیم و بتوانیم بهتر از این ظاهر شویم. این تساوی راضی کننده نیست و باید بگویم که ناراحت هستم.

میلان با این تساوی که به دست آورد 52 امتیازی شد و با تیم رده سومی لاتزیو هشت امتیاز اختلاف دارد و باید دید که در هفت هفته باقی مانده تا پایان لیگ می‌تواند  چنین فاصله ای را جبران و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه