English

رقابتهای بین المللی گرجستان؛

یک نشان نقره توسط جواد محجوب و حذف شش جودوکار

پرونده تیم هفت نفره جودو ایران در رقابتهای بین المللی گرجستان با کسب یک نشان نقره توسط جواد محجوب و حذف شش جودوکار دیگر بسته شد.

یک نشان نقره توسط جواد محجوب و حذف شش جودوکار

به گزارش خبرگزاری موج، سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال 2018 با حضور 302 جودوکار از 25 کشور جمعه 10 فروردین ماه به میزبانی گرجستان در تفلیس آغاز شد. بعد از حذف علیرضا خجسته، سیدمهرداد زمانی، محمد محمدی بریمانلو و کناره گیری محمد عباس نژاد به دلیل برخورد با نماینده رژیم اشغالگر قدس تیم کشورمان امروز یکشنبه 12 فروردین ماه در روز پایانی سه نماینده داشت.

وحید نوری در وزن ۹۰- کیلوگرم ابتدا به مصاف «آبلیان» از ارمنستان را در یک دقیقه و 34 ثانیه ضربه فنی کرد و سپس برابر «رافائیل ماچدو» از برزیل بازنده و از دور مسابقات کنار رفت. رامین صفویه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم نیز همان دور نخست در دو دقیقه و 50 ثانیه در مبارزه با «لاشا تاولاری» از گرجستان ضربه فنی شد و از جدول رقابتها خارج شد.

اما جواد محجوب ۱۰۰+ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت همه رقبا را با ضربه فنی شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد. وی ابتدا در فاصله 4 ثانیه به پایان وقت قانونی «سوسلان بوستانوف» از روسیه را ضربه فنی کرد و در ادامه «حمزه اوچانی» از فرانسه را در مدت 44 ثانیه با ضربه فنی شکست دادو به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

جودوکار سنگین وزن کشورمان در این مرحله «اونیس بوغادزه» از کشور میزبان را در دو دقیقه و 44 ثانیه با ضربه فنی از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. محجوب در مبارزه برای کسب مدال طلا برابر «گورام تششویلی» دیگر نماینده میزبان با طلای مسترز و قهرمانی اروپا 2017 را شکست خورد و روی سکوی دوم ایستاد و نقره گرفت.

اعضای تیم ملی کشورمان بعد از تمرین در اردوی مشترک تفلیس، راهی آنتالیا شده تا در چهارمین گرندپری سال 2018 شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه