English

محدودیت های ترافیکی بازی های لیگ برتر در تهران

معاون هماهنگ کننده پلیس راهورتهران بزرگ گفت: برای بازی های فوتبال استقلال تهران - نفت تهران در ورزشگاه تختی و پرسپولیس - سایپا در ورزشگاه آزادی، تهمیدات ترافیکی درنظرگرفته شده است .

محدودیت های ترافیکی بازی های لیگ برتر در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، دو بازی از هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه در شرق و غرب پایتخت برگزار می شود که از ساعت 15:00 بازی استقلال تهران - نفت تهران در ورزشگاه تختی و در ساعت 18:45 مسابقه بین تیم های پرسپولیس - سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پوربه اشاره به نبود محدودیت تردد در بزرگراه بسیج، بلوار هجرت و میدان مطهری و همچنین در ضلع غربی ورزشگاه تختی و ورودی پارکینگ افزود: در این مسیرها محدودیت توقف اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر هموطنان وسیله نقلیه خود را اطراف پارکینگ و محدوده ورزشگاه تختی پارک کنند، به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه درهای پارکینگ های ورزشگاه آزادی به موقع بازخواهند شد، اظهار داشت :محدودیت توقف در ضلع شرقی و غربی، آزاد راه تهران- کرج، شرق و شمال این مسیر به سمت شیشه مینا اجرا خواهد شد.

وی گفت: درصورت تکمیل ظرفیت پارکینگ های ورزشگاه آزادی محدودیت تردد جهت روان سازی ترافیکی انجام می شود.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: درصورت نیاز انسداد ترافیکی از آزاد راه تهران - کرج به ضلع غربی و شرقی ورزشگاه آزادی ، ضلع شرق به شمال ، غرب به شمال ، جنوب به شمال ، چوگان و شیشه مینا اعمال می شود.

سرهنگ موسوی پور ، به شهروندان و علاقه مندان تماشای این مسابقه فوتبال توصیه کرد که حتی المقدور از وسیله نقلیه عمومی ( مترو و اتوبوس) استفاده کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه