English

گتوزو:

قضاوتی درباره فوتبال انگلیس ندارم

سرمربی میلان به انتقاد از نگرش بازیکنانش در بازی برابر آرسنال پرداخت و گفت: من قضاوتی درباره فوتبال انگلیس ندارم و نمی‌توانم درباره این مسائل دخالت کنم که او قصد فریب داور را داشته است.

قضاوتی درباره فوتبال انگلیس ندارم

به گزارش خبرگزاری موج، میلان که در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا با دو گل برابر آرسنال شکست خورد، در بازی برگشت نیز نتوانست حریف خود را شکست دهد تا حذف شده بزرگ این رقابت‌ها باشد.

جنارو گتوزو، سرمربی میلان بعد از شکست و حذف تیمش از رقابت‌های لیگ اروپا گفت:‌ من نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. مسائل مهم‌تری در این دیدار برای ما اهمیت داشت. نباید داور را مسوول شکست خود بدانیم. درباره تمارض ولبک باید بگویم که او یک مهاجم است و می‌تواند هر طور که می‌خواهد برای خود موقعیت ایجاد کند. من قضاوتی درباره فوتبال انگلیس ندارم و نمی‌توانم درباره این مسائل دخالت کنم که او قصد فریب داور را داشته است. بازی جوانمردانه هم در فوتبال انگلیس است. چیزی که من را در این دیدار خیلی ناراحت کرد این بود که به حریف به راحتی اجازه دادیم که گل سوم را به ثمر برساند. تا مدت‌ها این نتیجه است که در یادها می‌ماند و برای همه نتیجه مهم است.

می‌توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: می‌توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم اما اتحاد لازم را نداشتیم و هر بار که حریف حمله می‌کرد می‌توانست به ما ضربه بزند. نباید اعتماد به نفس‌مان را از دست دهیم. از این بازی درس خواهیم گرفت. حدس می‌زدیم تیم آرسن ونگر چنین بازی را به نمایش بگذارد و ما با اشتباهات‌مان به حریف فضا دادیم. آرسنال توانست به راحتی نفوذ کند و به گل برسد. نباید تسلیم شویم و به حریف اجازه دهیم تا دروازه ما را باز کند. باید روی نگرش بازیکنان در بازی‌های بعدی کار کنیم و در بازی‌های بعد با نگرش بهتری در زمین حاضر شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه