English

گواردیولا:

بازی سختی برابر استوک سیتی خواهیم داشت

سرمربی منچسترسیتی گفت: هیچ‌وقت از بازی‌های دوشنبه شب خاطرات خوبی ندارم و مطمئم هستم در این دیدار نیز بازی سختی برابر استوک سیتی خواهیم داشت.

بازی سختی برابر استوک سیتی خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی استار، منچسترسیتی و استوک سیتی دوشنبه شب در لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان پپ گواردیولا که آخر هفته گذشته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود راحتی داشتند انتظار بازی دشواری در زمین استوک سیتی در لیگ دارند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی قبل از این دیدار در نشست خبری خود گفت:‌ هیچ‌وقت بازی‌های دوشنبه شب خاطرات خوبی ندارم و مطمئم هستم در این دیدار نیز بازی سختی برابر استوک سیتی خواهیم داشت. استوک برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند و به همین خاطر خیلی مهم است که بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. وقتی هفته تمام می‌شود همه دوست دارند راحت باشند و بازی نداشته باشند ولی ما باید در این موقع به میدان برویم. در بارسلونا هم که بودیم وقتی دوشنبه‌ها بازی می‌کردیم کار خیلی سختی داشتیم.

سرمربی منچسترسیتی اضافه کرد: ما برابر ویگان در جام حذفی شکست خوردیم چون ۵۵ تا ۶۰ دقیقه از زمان بازی را با ۱۱ بازیکن برابر ۱۰ بازیکن حریف بازی کردیم و آن‌ها کاملا بازی تدافعی را به نمایش گذاشتند. من امیدوار هستم از آن بازی درش گرفته باشیم و بتوانیم در ادامه رقابت‌ها تیم بهتری باشیم و اجازه ندهیم تا دروازه ما باز شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه