English

چرا منشا در بازی استقلال-پرسپولیس نیمکت نشین بود؟

علت نیمکت نشینی منشا در دربی مشخص شد.

چرا منشا در بازی استقلال-پرسپولیس نیمکت نشین بود؟

به گزارش خبرگزاری موج، گادوین منشا در دربی اخیر تیم های تهرانی، نیمکت نشین شد. این درحالی بود که کمتر کسی فکر می کرد او در این بازی مهم در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نگیرد.

برخی و همچنین خود او تصور می‌کردند این تصمیم برانکو تاکتیکی بوده است، اما وقتی در بازی با الوصل هم تکرار شد، منشا حسابی دلخور شده و حتی به نزدیکانش گفت؛ اگر شرایط موجود تغییر نکند آخر فصل از پرسپولیس خواهد رفت.

برانکو نیز برای اتخاذ این تصمیم مهم خود دلیل دارد. او از عملکرد منشا در تمرینات رضایت ندارد و نه تنها او بلکه دیگر حاضرین در تمرینات سرخپوشان نیز اعتقاد دارند منشا دیگر به مانند قبل خوب تمرین نمی‌کند. مهاجم نیجریه‌ای فصل قبل در همین مقطع در پیکان نیز دچار اُفت شدید شد و حواشی پیرامونش باعث شد مربیان پیکان تذکر جدی به او بدهند. باید دید در ادامه فصل منشا حواشی پیرامون خود را کنار گذاشته و به بازیکن دلخواه برانکو تبدیل خواهد شد یا این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

آنچه مشخص است نه برانکو از عملکرد منشا در تمرینات و بازی‌های تیمش رضایت دارد و نه این بازیکن از وضعیتی که در پرسپولیس برایش ایجاد شده است، رضایت دارد. به خاطر همین مسئله هم بود که حمیدرضا گرشاسبی در تمرین روز پنجشنبه سرخپوشان شخصاً با منشا صحبت کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه